בעלזא מגייסת מיליונים: "המוסדות בסכנה"

"קיום מוסדות בעלזא בסכנה" - כך אומרים רבני החסידות בקריאה לחסידים ואוהדים במסגרת קמפיין גדול שמתנהל בימים אלו ולראשונה פועל גם בזירה הדיגיטלית (חסידים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
הרבי חותם על הקריאה לחסידים (צילום: באדיבות המצלם)

בחסידות בעלזא מקיימים הערב (שלישי) אירוע התרמה ענק בכל ריכוזי החסידות בארץ ובעולם, כאשר המטרה היא גיוס של 6 מליון ש"ח מקרב קהל החסידים והאוהדים.

גיוס הכספים הינו עבור מרכז מוסדות בעלזא, הגוף המרכזי של החסידות בישראל המממן את עולם התורה והחסד, כמו גם עשרות הכוללים והישיבות וארגוני הצדקה של בעלזא.

במכתב רבני החסידות עליו חתם גם האדמו"ר נכתב כי המוסדות נקלעו למשבר כספי ולחובות כבדים המעמידים בסכנה את קיום המוסדות ו"על כולנו להירתם בדחיפות עליונה לסייע בעדם".

עסקני החסידות לראשונה פונים גם לקהל האוהדים שנמצא מחוץ לרשימת התורמים הקבועה של חסידי בעלזא, כאשר המטרה הינה להגיע לסכום של 3 מליון ש"ח מהמוני העם, כשבמקביל לכך הודיעו נגידי החסידות כי יתרמו שקל על כל שקל שנתרם מהקהל בשיטת המאצ'ינג, מה שיכפיל את סכומי התרומות ל-6 מיליון ש"ח.

על כל חסיד מוטל להביא עשרה שמות חדשים של תורמים "מבחוץ", זאת במטרה להגדיל את סך התרומות. הקמפיין תחת הסלוגן "הננו" מלווה על ידי חברת הדיגיטל החרדית webetter ומתנהל לראשונה גם בעולם הדיגיטלי ובזירות חדשניות, כאשר האפשרות לתרומות הינה גם בדואר האלקטרוני תוך גיוס הטכנולגיה לסייע לעולם התורה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר