"יעני להכניס אותם לשוק העבודה"

הרב בוארון: "כל המכללות - זה בשביל לקלקל את החרדים"

הגאון רבי ציון בוארון יוצא במתקפה נגד המכללות, מזהיר לא לשלוח לשם את הבנות והנשים ואומר כי הממשלה מתקצבת אותם רק כדי לקלקל את החרדים - בשל החשש שהם יתרבו וישלטו פה (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
הגאון רבי ציון בוארון (צילום: יעקב כהן - פלאש 90)

בלעדי ב'כיכר השבת': הגאון רבי ציון בוארון, מבכירי הרבנים הספרדים, יצא בימים האחרונים במתקפה חריפה נגד 'המכללות החרדיות', שחלקן זוכות למימון מהמדינה ואמר כי הממשלה מממנת את המכללות כדי לקלקל את החרדים.

במסגרת שיעוריו ברחבי הארץ אותם מוסר הרב במהלך ימי השובבי"ם, הגיע הגר"צ בוארון לבני ברק שם ערך יום צום ותפילה בבית הכנסת 'אביר יעקב' ובדבריו עורר על "סכנת המכללות".

במהלך דבריו אמר הרב בוארון כי "היום יש כל מיני דעות של כפירה ברחובות, גם אצלנו פה יש כל מיני מכללות שמלמדים אותם מינות וכפירה השם ירחם, שכל אדם ישמור על הבנות שלו, על אשתו, עליו עצמו, שלא ילמדו במכללות הללו".

לדבריו: "כל המכללות הללו שהממשלה מממנת אותם בכספים רבים ועצומים זה בשביל לקלקל את החרדים, יעני להכניס אותם לשוק העבודה ולקלקל אותם - זה המטרה שלהם".

הרב בוארון הוסיף כי "הם פוחדים שעוד עשרים שנה החרדים יתרבו ויהיה להם רוב בכנסת וייקחו את הממשלה - רק זה הפחד שלהם, הם לא פוחדים מהערבים, וזה מה שפרעה אמר 'פן ירבה', פוחדים פן ירבו החרדים אז רוצים לקלקל אותם בכל מיני מכללות ודברים כאלה".

"אדם צריך לשמור על בניו שילמדו רק בישיבות קדושות ובתלמודי תורה קדושים וטהורים ובזכות זה הקב"ה ירחם על עמו ישראל ויסלק מהם חרון אף ונזכה לישועות גדולות ולגאולה השלמה בחסד וברחמים", חתם הרב את דבריו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר