מדוע הוסרה 'טלגרם' מחנות האפליקציות?

אפל החליטה להסיר לכמה ימים את אפליקציית המסרים הפופולרית מחנות האפליקציות שלה. מה הייתה הסיבה לכך ומדוע בסופו של דבר הוחזרה האפליקציה לחנות? (אפליקציות)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

המתחרה הלא רשמית של 'וואטסאפ', אפליקציית ה'טלגרם' הפופולרית, הוסרה במפתיע לפני כמה ימים מחנות האפליקציות של אפל. הסיבה הרשמית שניתנה באותו מעמד היא שהיא שימשה להעברה של תכנים שאינם הולמים.

כידוע, אפשרות השימוש בערוצי תוכן בטלגרם יוצר מצב בו אנשים יכולים להפיץ תכנים כמעט ככל העולה על רוחם. עבריינים גם עושים שימוש בתוכנה כדי למכור סמים וכדומה.

מדואר אלקטרוני ששלח פיל שילר למשתמש טלגרם ונחשף על ידי אתר הטכנולוגיה '9to5Mac', עולה כי הסיבה המדויקת להסרת האפליקציה היא שתכנים שאינם ראויים כלל הועברו בה. "אפליקציית טלגרם הוסרה מכיוון שלצוות החנות נמסר שהיא משמשת להעברה של תכנים לא הולמים. אחרי שבחנו את ההאשמות ואימתנו אותן, החלטנו להסיר באופן מיידי את האפליקציות מהחנות שלנו והודענו לפתחי האפליקציה על כך ואף הודענו לרשויות החוק".

בינתיים האפליקציה חזרה אל חנות האפליקציות של אפל לאחר שמפתחיה פעלו מול הערוצים הבעייתיים ומול רשויות החוק, מה שהשביע את רצונה של חברת אפל שדאגה להשיב אותה לחנות שלה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר