צפו בווידאו

הורים שכולים: "לזרוק לים את גופות המחבלים"

לפני כשנה נרצחו 4 חיילים בפיגוע 'משאית המוות' בארמון הנציב, ביניהם סגן שיר חג'אג' הי"ד. היום הגיעו הוריה הכואבים לדיון סוער בכנסת על החזרת גופות מחבלים • צפו (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הדיון הסוער, היום (צילום:מאיר ליוש, דובר יו"ר ועדת הפנים)

בוועדת הפנים של הכנסת התקיים היום (רביעי) דיון סוער בסוגיה הטעונה של החזרת גופות מחבלים.

בתוך קולות ההורים השכולים בלטו אלו של הרצל ומירב חג'אג', שאיבדו את ביתם שיר הי"ד, בפיגוע דריסה בשכונת ארמון הנציב בירושלים לפני כשנה, בו נרצחו עוד שלושה מחבריה.

"אנו קוראים למדינת ישראל לעצור את המחדל", הם אמרו בכאב. "גופתה של החיה שרצחה את בתנו נמצאת בידי מדינת ישראל, ובמקום להתלבט אם להחזיק בגופה או לא, יש פתרון אחד - להשאיר אותה בישראל לצמיתות, או לזרוק אותה לים".

רגע הפיגוע בו נדרסה שיר הי"ד ממשאית המחבל (מצלמות אבטחה)

לדבריהם, "רק ככה יחד עם המשך קידום חוק עונש מוות למחבלים, הריסת מחבלים עד היסוד וגירוש מחבלים נוכל למנוע את הרצח הבא חלילה. אי החזרת הגופות הן חלק מסל ההרתעה".

"לא מגיעה לאמא ששלחה את הילד שלה לבצע רצח מטורף קבר לבכות על הילד או להתגאות בו. כל הגופות הוחזרו בתקופה שלפני שיר הפכו למופעי ראווה. של הסתה של שמחה של זיקוקין. הכל מצולם. ואנחנו מתנגדים לזה בתוקף. אנו לא מסכימים שיחזירו את הגופה של המחבל שרצח את הילדה שלי. זה פרס שלא מגיע להם", אמרה מירב חג'אג', האם השכולה.

מירב חג'אג' על קבר בתה (צילום: Miriam Alster/Flash90)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר