פעוטות עם שערות בין הגבות עברו טיפולי שעווה במעון

כשהילדה חזרה מהגן עם כתמים אדומים בפניה, חשבה האם כי מישהו מהמעון שרט אותה, עד שגילתה את האמת הכואבת, שגרמה לה לפרסם את הסיפור הכואב והמסעיר (מעניין)

(צילום מסך מפייסבוק)

סיפור שיכול היה להצחיק אם הוא לא היה כל כך מקומם התרחש במעון ילדים ענק במדינת וושינגטון בו שוהים כמידי יום למעלה מ-270 פעוטות. שם לא הסתפקו בהרגעת והאכלת הילדים, אלא הוסיפו לפעוטות גם טיפולי פנים מתקדמים.

הסיפור הזה יכול היה להימשך אלמלא הפוסט שפרסמה אליסה סלגדו בת ה-19, שזכה לויראליות רבה ולאינספור שיתופים. בפוסט כתבה אליסה "כל יום אני יוצאת לעבודה כדי לפרנס, ולכן אני משאירה את הילדה שלי במעון. לפני כשבוע כשהחזרתי את הילדה מהמעון ראיתי סימן אדום בין הגבות של הבת שלי. חשבתי שמדובר בשריטה ולכן לא התייחסתי כל כך לעניין", סיפרה אליסה והמשיכה לתאר, "כשהגענו הביתה גיליתי שהבת שלי עברה טיפול שעווה לסידור הגבות. יש לה גבות גדולות וזה כנראה ממש הפריע למישהי במעון שהחליטה להיעזר בשעווה ולהוריד את השערות שבין הגבות, מיד לקחתי אותה לרופא שבדק את המקום ואמר שאכן יש שם טיפול פנים. פניתי בזעם למנהלת המוסד שצחקה לי בפנים והתעלמה ממני לחלוטין".

אליסה סיימה את הפוסט בטון מיואש וכתבה "היא סיפרה לי כל מיני מעשיות. אני פוחדת עכשיו לשלוח את הבת שלי למקום הזה כי אני לא רוצה שיגעו בה. אני חייבת לעבוד וזה טירוף".

כשהגישה תלונה במשטרה התברר כי היא לא היחידה שהגישה תלונה באותו יום גם בנה של גלנדה מריה קרוז שבנה מטופל באותו מעון התלוננה כי הפעוט בן השנתיים עבר 'טיפול פנים' כשמשהו החליט שהגבות שלו מחוברות ולכן צריך לטפל בו בשעווה.

גם האמא הזו פרקה את זעמה ברשתות החברתיות וכתבה "אני לא מבינה איך אנשים מסוגלים לעשות מעשה כזה לילדים חסרי הגנה? זה ממש מטורף. מילא אישה מבוגרת רוצה טיפול שעווה זה ברור, אבל לעשות דבר כזה לילד? מאיפה החוצפה הזו"

משטרת וושינגטון הודיעה כי היא מתייחסת לתלונות בחומרה וכי פתחה בחקירה מקיפה בנושא.

לאחר הפרסום הצטרפה הנהלת המעון לגינוי וכתבה, כי "תיפתח חקירה מקיפה עד שהאמת תצא לאור".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר