הסניף החדש ללימודי מקצועות הביוטי בעיר בית שמש

רשת נייל סטודיו השיקה בטקס רב רושם את הסניף בהשתתפות ראש העיר ובכירי העירייה. ראש העיר משה אבוטבול: "זהו יום מאוד שמח לעיר בית שמש שנפתח בעיר עסק נוסף של רשת גדולה. בניית עסק שמטרתו לעזור לנשים להתפרנס בכבוד מתחבר עם העשייה שלנו בתחום לקדם ולסייע לנשות העיר היקרות לפתח קריירה עצמאית משלהן" (צרכנות, שיווקי)

השקת הסניף החדש. (צילום: יחצ)

בעלי ''נייל סטודיו'' הרשת המובילה בארץ להכשרה מקצועית בתחומי הטיפוח והיופי השיקו את הסניף ה – 19 של הרשת בעיר בית שמש. בהשקת הסניף ובטקס קביעת המזוזה השתתפו קהל רב מתושבי העיר ובכירי העירייה בראשות ראש העיר מר משה אבוטבול וסגן ראש העיר מאיר בלעיש.

רשת "נייל סטודיו", בשילוב OPI Academy הבינה את הצורך ההולך וגדל של עצמאותה הכלכלית והעצמתה של האישה הדתית והחרדית ומזה כ 25 שנה מובילים בעלי הרשת מר בראיין לדן ומרטין קופר את הרשת כמובילה בתחום.

את האירוע כיבדו מוזמנים רבים מתושבי העיר עם צמרת בכירי עירית בית שמש. ראש העיר משה אבוטבול התכבד לקבוע את המזוזה ואף נשא דברי ברכה לבעלי הרשת ולמנהלת ובעלת הסניף: ''זהו יום מאוד שמח לעיר בית שמש שנפתח בעיר עסק נוסף של רשת גדולה. בניית עסק שמטרתו לעזור לנשים להתפרנס בכבוד מתחבר עם העשייה שלנו בתחום לקדם ולסייע לנשות העיר היקרות לפתח קריירה עצמאית משלהן.''

בראיין לדן מבעלי הרשת שיתף את המשתתפים בסגירת המעגל האישית שלו: ''כאשר עליתי לארץ בשנת 67 הגענו לגור בקיבוץ צרעה ובכל מוצאי שבת היינו עולים לבית שמש, אז הכרתי את הנוער המקומי ומאוד התלהבתי מהאנשים. היום בית שמש היא עיר גדולה ומפותחת. כבר כמה שנים אנחנו רוצים לפתוח סניף בעיר, כי הקורסים שלנו מתאימים לעיר המתפתחת. הקורסים שלנו מכינים את התלמידות לתעסוקה עצמאית. החזון שלנו 'העצמה נשית לעצמאות כלכלית' ועד היום עבור 60,000 בוגרות ב'נייל סטודיו'.

''אנחנו מבטיחים לעיר בית שמש שנתאמץ להכשיר כמה שיותר תושבים לקרירה ותעסוקה בענף הביוטי''

מנהלת ובעלת הסניף החדש קתרין קנדינוב: ''החיבור שלי עם נייל סטודיו התחיל לפני כ-14 שנים כשלמדתי פדיקור פארא- רפואי ומשם זו אהבה מתמשכת ארוכת שנים'' אומרת קתרין. ''אין כמו התרגשות מחלום הקיים כ - 20 שנים בלב עם ביטחון מלא שאצליח לממש את החלום ועכשיו הוא מתגשם''.

הרשת עם ניסיון של 30 שנה ומקצועיות בלתי מתפשרת, מאפשרת לאישה מקפצה לקבלת מקצוע רווחי ונדרש ובנוסף תעודת מקצוע בינלאומית בתחום הטיפוח והיופי ולהתקדם לעצמאות כלכלית משלהן, להקים עסק עצמאי ולהרחיב את עצמאותן.

תכניות הלימוד הם בתחומי בניית ציפורניים, פדיקור ומניקור מקצועי, עיצוב גבות, איפור קבוע , עיצוב גבות, הסרת שיער בשעווה עוד ועוד. הרשת מציעה הכשרה מקצועית מקיפה, למידה של כל השיטות והטכניקות הקיימות והתנסות פרקטית. תכנית הלימודים מאושרת על ידי משרד התעשייה, המסחר והתעסוקה ובפיקוח מלא.

לפרטים נוספים על הקורסים: נייל סטודיו: www.nailstudio.co.il או בטלפון: 1700-700-037.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית