"אבא הקים את ש"ס"

יוני יוסף בראיון: "אני מייצג את סיעת 'יחד'"

יונתן יוסף חושף בראיון ל"כיכר השבת" כי ירוץ בירושלים כנציג 'יחד' ומשיב לשאלה - איך הוא מתמודד מטעם מפלגתו של אלי ישי שנטען כי עצר תקציבים למוסדות של אביו זצ"ל (מקומי)

ישי כהן | כיכר השבת |
יונתן יוסף ואביו הגר"י יוסף זצ"ל (צילום: אלבום משפחתי )

יונתן יוסף, בנו של הגאון הגדול חכם יעקב יוסף זצ"ל, הצהיר השבוע - כפי שפורסם לראשונה ב"כיכר השבת" - כי הוא מתכוון להתמודד לתפקיד חבר מועצת עיריית ירושלים יחד עם חבירו אריה קינג. בראיון ל"כיכר השבת" הוא חושף לראשונה כי ישמש נציג של מפלגת 'יחד' בירושלים, ועונה על השאלה איך הוא מתמודד במפלגה של אלי ישי, לאחר שנטען במשפחתו כי ישי עצר תקציבים למוסדות אביו.

אתה יוצא נגד סיעת ש"ס שהקים הסבא מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל?

"את סיעת ש"ס בעירייה הקים אבי זצ"ל יחד עם יבדלח"ט נסים זאב והרב יעקב כהן. אני הולך בדרכו של אבא ועל פי הדרכתו אתמודד. אעשה למען קדושת ירושלים כפי ששאפו סבא ואבא ואשרת בנאמנות את תושבי ירושלים".

אביך, הגר"י יוסף זצ"ל, שימש כחבר מועצת העיר במקביל ללימוד התורה, אתה מרגיש סגירת מעגל?

"בהחלט מרגיש סגירת מעגל ומי ייתן ואפעל כפי שפעל אבא למען ירושלים".

מה אתה חושב על עבודת סיעת ש"ס בעיר?

"עבודת סיעת ש"ס במועצת העיר לקתה בחסר עקב תחלופה בלתי הגיונית של נציגים מסיבות שונות. חלק נכבד מהקדנציה סיעת ש"ס מנתה ארבעה נציגים, מה שפגע בהצבעות רבות באינטרס הדתי בירושלים".

תעודת חבר המועצה של הגרי"י יוסף זצ"ל

אתה מייצג את החרדים או את הדת"ל והימניים? תרצו ביחד עם 'יחד'?

"אני מייצג את סיעת יחד ברשימה. סיעת יחד תהיה חלק מהרשימה ותומכיה בירושלים כמו גם מצביעי הבית היהודי מאוכזבים, הם הקהל אליו נפנה". לדבריו הוא ימוקם במקום ריאלי ברשימה.

בקשת להתמודד ברשימת ש"ס?

"סיעת ש"ס הקימה ועדת איתור אשר מצאה מעל שלושים אנשים מיוחסים ומוכשרים יותר ממני. שמח שמצאתי בית שנאמן לעקרונות עליהן חונכתי בבית אבא".

גילוי נאות, הכרתי באופן אישי את אביך רבי יעקב זצ"ל ומשפחתך. זכור לי שנטען שאלי ישי דאג לעצור תקציבים למוסדות אביך, לאחר מכן היו טענות גם על חלקו בפרשת 'עמנואל', אתה מרגיש בנח להתמודד כעת במפלגה שלו?

"אבא שוחח עם אלי ישי לאחר פרשת עמנואל, ישר עמו את ההדורים ואף הזמינו לאחר מכן לחתונתי. ברורה דרכי לכולם והבחירה בי כמועמד נעשתה בידיעה ברורה שאפעל נגד אפלייה במערכת החינוך כדעתו של אבי מורי זצ"ל. אפעל להמשך מורשתו של אבי בכל כלי העומד לרשותי".

לסיום, השאיפה שלך להגיע לכנסת?

"אתמודד ואגיע לכל מקום בו אוכל לסייע לשמירה על ירושלים וארץ ישראל".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר