סכנה ב'סופרבוס'

נהג האוטובוס העמיס נוסעים והורד מהכביש

ערנותו של אזרח סייעה למשטרה באיתור אוטובוס בנסיעה עם ליקויי בטיחות חמורים כשהוא נוטה באופן מסוכן על צדו הימני. האוטובוס שנסע לקרית יערים היה מלא בנוסעים (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

בשעות הצהריים (חמישי) התקבל דיווח במוקד משטרת ישראל ע"י אזרח שמבחין באוטובוס קו 189 (לקרית יערים) של סופרבוס הנוסע בכביש 1 כאשר הוא נוטה על צידו הימני באופן חריג.

מיד עם קבלת האירוע הוזנקה ניידת של אגף התנועה למקום ובתוך מספר דקות מועט זיהה השוטר את האוטובוס המדובר בסמוך לנווה אילן כאשר האוטובוס אכן נוטה על צידו באופן חמור ומסוכן, האוטובוס נעצר בצד הדרך במקום בטוח כשהוא מלא בנוסעים המגיעים מירושלים לקרית יערים.

בבדיקה ראשונית של השוטר נמצא כי האוטובוס נע על הכביש עם ליקויי בטיחות חמורים המסכנים את הנהג והנוסעים. בתחקור הנהג בשטח עולה כי הנהג מודע לבעיה ולטענתו יש תקלה בכריות האוויר של האוטובוס והוא קיבל אישור נסיעה מהסדרן לנהוג כך.

הופסקה במידית נסיעתו של האוטובוס בשל ליקוי הבטיחות וסייר בוחן של אגף התנועה הוריד את האוטובוס מהכביש עד לתיקון כלל הליקויים. השוטרים שנכחו במקום הורידו את הנוסעים למקום בטוח עד להגעת אוטובוס חלופי, נגד הנהג נרשמה הזמנה לדין בגין הנסיעה עם ליקויי בטיחות חמורים והאוטובוס נגרר מהמקום.

ערנותו של האזרח ומהירות התגובה של המשטרה ייתכן ומנעו אסון העלול היה להתרחש אלמלא האוטובוס לא היה נעצר בזמן כך, ציינו במשטרה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר