הפיגוע באריאל

האלמנה מרים בן גל לנשיא ריבלין: "היה בעל אוהב ואבא שמח"

"באתי להיות אתכם לא רק בבחינת מצוות ניחום אבלים אלא גם ברמה האישית של רעות", אמר הנשיא ריבלין למשפחת בן גל. האלמנה סיפרה על בעלה שהיה אוהב ושמח (אקטואליה)

ישי כהן | כיכר השבת |
(צילום: תומר רייכמן ומארק ניימן/לע"מ)

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין, קיים בצהריים (חמישי) ביקור תנחומים בבית משפחתו של הרב איתמר יוסף בן-גל הי"ד בהר ברכה, שנרצח בפיגוע דקירה בצומת אריאל ביום שני.

הנשיא פגש את בני משפחתו של הרב בן-גל ז"ל, רעייתו, ילדיו, הוריו ואחיו, ושמע מהם על הכאב והאבל עימו הם מתמודדים, אהבתו הרבה למשפחתו ומסירותו לתלמידיו.

הנשיא אמר לבני המשפחה: "במצוות ניחום אבלים אנחנו מנסים לקחת מעט מהכאב שתקף אותך ואת משפחתך. באתי להיות אתכם לא רק בבחינת מצוות ניחום אבלים אלא גם ברמה האישית של רעות. קראתי ולמדתי רבות על מעשיו ופועלו ואני גם אקבל את התלמידים של המורה הנפלא הזה על מנת לשבת ולשוחח איתם בבית הנשיא על המאורעות הנוראיים. הסגולה האמיתית של מורה היא בהיותו מנהיג שמעביר מיכולותיו אל תלמידיו ואני יודע שאפגוש ממנו בהם".

מרים, האלמנה, סיפרה לריבלין: "הוא היה בעל אוהב, אבא שמח, מצחיק, משתולל, יצא השכם בבוקר לגבעת שמואל וחזר מעמל יומו מיד אל הילדים ולא היה מוריד את התיק מגבו לפני שהיה מחבק ומנשק אותנו".

בטרם צאתו פגש הנשיא בבני משפחתו של הרב רזיאל שבח הי"ד אשר הגיעו לנחם את משפחת בן-גל וחיבק אותם בחום ובתפילה כי יפגוש בהם שוב בשמחות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר