שיתף מחייו האישיים

האדמו"ר ניחם את הורי הנרצח: אני מבין מה עובר עליכם

הוריו של איתמר בן גל שנרצח השבוע בפיגוע דקירה בכניסה לאריאל, מתגוררים בסמוך לקרית קרעטשניף ברחובות, ושמעו הערב דברי ניחומים מהאדמו"ר שהגיע לביתם (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

העיר רחובות עטפה הערב (חמישי) באהבה את משפחת בן גל שבנה איתמר נרצח השבוע בפיגוע בכניסה לאריאל.

הוריו של הנרצח הי"ד זכו לביקור ניחומים מרומם של האדמו"ר מקרעטשניף, שקרית המגורים של חסידיו צמודה לביתם שברחוב ההגנה בעיר.

דניאל בן גל, האב, אף נוהג להתפלל בקביעות בבית הכנסת של חסידי קרעטשניף בימות החול, ונחשב לידיד החסידות. בשל כך, פרסמה הקהילה מודעת אבל על האסון הכבד.

הספדו של האב השכול: "מי יתן מותי תחתיך" (צילום: עופר מאיר, ynet)

בדברי הניחום הערב, אמר להם בין היתר האדמו"ר: "לא רק שבנכם מת על קידוש השם אלא הוא גם חי על קידוש השם, משום שהוא ראה בכך מסירות נפש לעם ישראל להתגורר בהר ברכה".

"לא כל אחד זוכה להיהרג על קידוש השם, ואנו השכנים צריכים לבכות ולהתאבל אבל אתם זכיתם שבנכם עלה כעולה על קידוש השם", הדגיש האדמו"ר.

הרבי מקרעטשניף אף שיתף מחייו האישיים: "אמנם איני משווה כלל, אבל אני מבין היטב מה עובר על היתומים הללו. אני התייתמתי באופן טרגי מאבי, האדמו"ר זצ"ל, שנפטר בגיל 44, וגידלתי וחיתנתי את כל אחי ואחיותי. אני יודע מה זה אומר לגדל בית של יתומים".

כשהאב השכול הביע תקווה שהממשלה תבנה לפחות 800 דירות חדשות בהר ברכה, כתגובה לפיגוע, ענה לו האדמו"ר: "החכמה היא לא מה שמבטיחים עכשיו כל השרים והבכירים, אלא מה שהם יעשו בעוד חודש-חודשיים. לצערנו, רבים מהם שוכחים את מה שהבטיחו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר