נרות שבת וכרוזים ברוסית מול הפרובוקציה

ראשי 'עוצמה יהודית' ד"ר מיכאל בן ארי וברוך מרזל הגיעו לאשדוד כדי לחלק נרות וכרזות במחאה על חילולי השבת ועל מעורבות ישראל ביתנו בעידוד חילולי השבת בעיר (בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: עוצמה יהודית)

בעקבות כוונתה של מפלגת ישראל ביתנו לקיים ארוע "חגיגה בשבת" במתחם הביג באשדוד בניגוד לחוק כמחאה על הקנסות על חילולי השבת בעיר, הגיעו הבוקר (ו') ראשי עוצמה יהודית ד"ר מיכאל בן ארי וברוך מרזל, למתחם, וחילקו לעוברים והשבים נרות שבת וכרוזים גם בשפה הרוסית המסבירים את חשיבותה של השבת לעם היהודי.

מיו"ר עוצמה יהודית מיכאל בן ארי נמסר: במקום למלא הבטחות ולחסל את הנייה, ליברמן עסוק בחיסול השבת שהיא הלב והעוצמה של העם היהודי. הנואשות של פוליטקאי כושל מביאה אותו לייצר תסיסה מלאכותית ולעוסה. באנו לאשדוד לחזק את תושביה הנאמנים לעם ישראל בשמירה על כבוד השבת הציבורית.

ברוך מרזל מסר כי "לא יתכן שבשביל עוד כמה קולות ליברמן מנסה להצית מלחמת דת. רוב תושבי אשדוד סולדים מהפרובוקציה ומנסיונות ההתססה של ליברמן, וככל שהוא ימשיך בפרובוקציות אנו נחזק יותר ויותר את השבת באזור".

גם יו"ר יש עתיד, יאיר לפיד הודיע כי יגיע בשבת לאשדוד כדי לעודד את חילולי השבת.

כזכור, עו"ד אורי פז, פנה אתמול בבהילות ליועץ המשפטי אביחי מנדלבליט, לקראת ביקורה הצפוי של שרת הקליטה סופה לנדבר בעיר אשדוד לעידוד חילולי השבת.

• אחרי איווט: שרת הקליטה תפגין בשבת נגד "כפייה דתית"

במכתבו אליו, משגר פז בקשה דחופה להנחות את שרי הממשלה וחברי הכנסת להפסיק להסית להפרות חוק וסדר, המנוגדות לפסיקת בג"ץ, בסוגיית סגירת המסחר בשבת, כשהדגש הוא על ביקוריהם המתוקשרים של חברי מפלגת 'ישראל ביתנו' באשדוד, זה שהיה לפני כשבועיים של היו"ר ליברמן וזה המתוכנן לשבת הקרובה של חברת מפלגתו השרה לנדבר.

במכתבו הנחשף כאן, מבקש פז את טיפולו של היועץ המשפטי בהקדם האפשרי בהתאם לסמכויות שבחוק, כדי למנוע את ביקורה של סופה לנדבר בשבת הקרובה באשדוד, אם בהנחיית הגורמים הרלוונטיים ואם בהוראת פתיחה בחקירה או בבדיקה של רשויות האכיפה.

יצוין, כי הפנייה אינה מכוונת רק נגד שרת הקליטה לנדבר, אלא אף נגד התנהלותו של יו"ר מפלגתה השר אביגדור ליברמן שנוגדת את החוק, לדברי הכותב.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר