"הכל במגמה של חיזוק"

רבני הקהילות התכנסו על 'בין הזמנים'; הגר"ח במכתב נדיר

רבני הקהילות התכנסו בראשות הגר"ג אדלשטיין, הגרמ"ה הירש והגר"ד כהן לכינוס חיזוק לקראת ימי בין הזמנים • הגר"ח שיגר מכתב נדיר ומיוחד והגר"ג הרחיב על דרכו של בן תורה בימים אלו (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(באדיבות המצלם)

רבני שכונות וקהילות בציבור הליטאי מכל רחבי הארץ המאוגדים תחת 'איגוד רבני הקהילות' התאספו אמש (מוצאי שבת) באולמי וגשל בבני ברק לכינוס חיזוק מיוחד.

הכינוס התקיים בראשותו של ראש הישיבה הגאון רבי גרשון אדלשטיין שנשא את המשא המרכזי וכן בהשתתפות נשיאי האיגוד הגאון רבי משה הלל הירש ראש ישיבת סלבודקא והגאון רבי דוד כהן ראש ושיבת חברון.

במרכז נאומם דיברו גדולי ראשי הישיבות על כך שרבני הקהילות צריכים להיות האחראים מבחינה רוחנית בימי בין הזמנים לתלמידי הישיבות זאת בהמשך לאחריות ראשי הישיבות והמשגיחים באמצע ה'זמן'.

מרן שר התורה הגר"ח קנייבסקי כתב מכתב נדיר לכינוס בו הוא מפרט את ההידרדרות בשנים האחרונות בימי בין הזמנים בעולם הישיבות ואת הצורך להקפיד על תפילה במניין וכן מזהיר מהנופש במקומות עם מכשירים שאינם כשרים.

ראש הישיבה הגר"ג אדלשטיין הדגיש כי הכל צריך להיות במגמה של חיזוק וכי חלילה אין לבן תורה גם בימי בין הזמנים כשהוא לא נמצא במסגרת הלימודית הרגילה לעשות מעשים שאינם תואמים את דרכו של בן ישיבה.

בכינוס הוחלט להמשיך וליזום מסגרות מיוחדות ואירועים מתאימים עבור תלמידי הישיבות בימי בין הזמנים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר