ניצחון לחילונים?

השבת לא חולקו דו"חות והתראות באשדוד

האם ראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי נכנע לחילונים? אחד מנואמי הפגנת החילונים אמש באשדוד טען כי ההפגנות הפחידו את לסרי שהשבת לא חילק דו"חות והתראות (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
ההפגנה באשדוד, אמש (צילום: פלאש 90)

לאחר שלפני שבועיים החלו בעיריית אשדוד במתן קנסות על חילולי שבת גם לבתי העסק הממוקמים בפאתי העיר כדוגמת מרכז "ביג" - השבת העירייה לא חילקה קנסות וגם לא התראות כפי שחיקלה בשבועות האחרונים.

לפי הטענות שעלו אמש (מוצאי שבת) בהפגנת החילונים באשדוד - פקחי העירייה לא נראו השבת כלל וכלל בעסקים מחללי השבת, במה שנראה ככניעה של ראש העיר לסרי, לכאורה, למפגינים החילונים.

שוקי, אחד הנואמים בהפגנה, קרא למאות המפגינים שמשתתפים בהפגנות שמתקיימות מזה חמש מוצאי שבתות ברציפות: "ההפגנות שלנו עוזרות, לסרי מפחד והשבת לא חילק לא דו"חות ולא התראות".

ההפגנה במוצ"ש האחרון התקיימה כרגיל ליד בניין העירייה באשדוד ולא כפי שהציע חבר המועצה האופוזיציונר נעים שומר, שביקש מהמארגנים להעתיק את המחאה לרובע ז' החרדי ואף לקיימה בעצם יום השבת.

כמות המשתתפים בהפגנה השבוע פחתה משמעותית במה שנראה כמגמת דעיכה של המחאה החילונית, אם כי לצד זאת הטון הפוליטי בה רק הולך ומתחזק, וכפי שניתן היה לראות במחאה הסוערת שקיימו המפגינים ביום רביעי האחרון בישיבת מועצת העיר.

משתתף בהפגנה אמר ל"כיכר השבת" כי להערכתו "היו כשמונה מאות איש והמסרים בהפגנה היו לא רק שבת, היו ג'ינגלים נגד לסרי, הקהל שאג כל כמה דקות 'לסרי הביתה', ונראה שבמצב הנוכחי הוא לא מצליח לרצות לא את החילונים ולא את החרדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר