מנכ"ל סולתם ישראל מאיו:

"סולתם היא חלק בלתי נפרד מהמטבח החרדי"

שבוע אחרי שהושקה תחרות ריאליטי הבישול הראשונה למגזר החרדי, הפכה התחרות לדבר המדובר ביותר בקרב נשים וקבוצות לבישול וחובבות מטבח. יצאנו לבדוק על הקשר בין סולתם והמגזר בראיון מיוחד עם מנכ"ל סולתם ישראל מאיו (אוכל, שיווקי)

ישראל מאיו. מנכ"ל סולתם (צילום: יחצ)

כשפגשנו השבוע את ישראל מאיו, מנכ"ל סולתם לראיון, הוא לא נראה מופתע. "הציבור החרדי יודע להעריך איכות ומקצועיות, זה לא פלא שגם במטבח הוא מחפש להיות מקצועי ולהשתמש בכלים איכותיים". הוא אומר כשברקע, חדר התצוגה עם הקולקציות הכי עדכניות של כלי הבישול, האפייה וההגשה של סולתם.

כשאתה מדבר על "כלים איכותיים", אתה כמובן מתכוון לכלי המטבח של סולתם, אך כיצד נתפס מותג סולתם במגזר החרדי?

"מפעל סולתם והמותג סולתם מלווים את הצרכנים עשרות רבות של שנים שבהם סדרות הסירים של סולתם היו חלק בלתי נפרד מהמטבח החרדי כחלק מהמטבח הישראלי. איכות המוצרים וחומרי הגלם של סולתם (נירוסטה), הופכים את הסירים שלנו לסירים שמחזיקים לשנים רבות. כך נוצר החיבור הבלתי נפרד בין מוצרי סולתם למגזר החרדי שמעדיף מוצרים איכותיים ששומרים על איכותם גם אחרי שנים רבות של בישולים".

"יתרון נוסף למותג סולתם, הוא המגוון הרחב של סירים וכלי מטבח שכולל גם גדלים מיוחדים שעונים על הצרכים של המגזר החרדי"

אכן, קשר בין סולתם והמגזר החרדי מתבסס על שנים ארוכות של אמינות ומסורתיות, איך זה מתחבר למהלך חדשני כל כך במגזר החרדי, של תחרות "השפית הבאה של סולתם"?

"מטרת התחרות היא, ליצור אינטראקציה ישירה עם המשתמשים וקהל הצרכנים והצרכניות, בדגש על המשתמשים הצעירים ולחבר אותם בצורה יותר חווייתית למותג סולתם. כשחיפשנו שותף לדרך, גילינו את אתר החדשות החרדי הגדול - כיכר השבת, ובעיקר גילינו את החיבור שלו לקהל הצעיר והחדשני במגזר החרדי. בנוסף, בתקופה האחרונה גילינו במגזר החרדי נשים שמבשלות מדהים וישמחו לקבל חשיפה רחבה יותר וזאת ההזדמנות שלנו לתת להן "במה" להפגין את כישוריהן ברבים".

"אגב, לצד השמירה על ערכי המותג הוותיקים, סולתם מקפידה על חדשנות מוצרית. כך למשל, בימים אילו ממש סולתם משיקה סדרות חדשות, לצד הסדרות הנצחיות, שמתאימות לקהלים צעירים כל זאת ללא ויתור כלשהו על איכותם של המוצרים".

מהו הערך המוסף שסולתם נותנת לבשלניות?

"לצד איכות המוצרים שמבטיחה שנים רבות של שימוש, סירי הנירוסטה של סולתם הם הבריאים ביותר לשימוש. יתרה מזאת סירי סולתם החדשים ואילו שעברו מדור לדור היו חלק מאותם מתכונים שבהם נרקחו התבשילים הטעימים ביותר, הסיר היום הוא חלק מאותו מתכון שעבר מדור לדור. אי אפשר להפריד בין הטעמים והמתכונים לסירי סולתם בהם התבשילים התבשלו.

"לכן התחרות שעוסקת במתכונים שחלקם משמרים טעמי ילדות וטעמים כמעט נשכחים, עוסקת דווקא בכלי בישול וטיגון, שמהווים את הקטגוריה הוותיקה שבזכותה התפרסמה סולתם לאורך עשרות שנים".

לסיכום?

"התחרות משקפת את ההיכרות האמיתית של סולתם עם המגזר החרדי ועם הצרכים שלו. ממליץ לכולם לעקוב אחרי "השפית הבאה של סולתם" בכיכר השבת, יהיו הפתעות מעניינות ויהיו פרסים שווים".

ההרשמה לתחרות "השפית הבאה של סולתם" עד יום שלישי ( 13.2) | לחצי כאן

כולם מחכים רק לבישולים שלך? כללי התחרות:

1. שלחי לנו את המתכון המנצח שלך למנה מיוחדת

2. צרפי למתכון תמונה של המנה שהכנת

3. שופטות התחרות שיפורסמו בהמשך, יבחרו את חמשת המתמודדות עם המתכונים הטובים ביותר שיעלו לחצי הגמר.

4. העולות לחצי הגמר יקבלו משימה שבסופה יבחרו 3 פיינליסטיות לגמר שישודר בלייב במאמע.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר