בשורות טובות

שיפור ניכר במצבה של אם משפחת ליפניק

שירלי ליפניק משבי שומרון שנפצעה קשה בתאונת הדרכים הקשה בה נהרגו שני ילדיה התעוררה מהתרדמת בה הייתה והחלה לתקשר עם סביבתה באמצעות סימנים (חדשות בארץ)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
משפחת ליפניק עם חלק מילדיהם (צילום: באדיבות המשפחה)

שירלי ליפניק (35), תושבת שבי שומרון שנפצעה קשה ואיבדה את שני ילדיה אורי בת ה-12 ורואי בן ה-8 בתאונת דרכים לפני כשבועיים וחצי, התעוררה היום (א') מתרדמת בבית החולים מאיר בכפר סבא.

ההורים, שירלי ואוהד, ושניים מילדיהם אושפזו בבית החולים מאיר בכפר סבא בעקבות פציעתם בתאונה החזיתית עם רכב פלסטיני, שנהגו נהרג אף הוא. הבן אחיה (13), שחגיגת בר המצווה שלו הייתה אמורה להתקיים בקרוב, נפצע קשה ובחסדי שמים השתחרר לפני כשבוע וחצי מבית החולים. האב נפצע קל וכמוהו גם התינוק בן החמישה חודשים.

שירלי ליפניק התעוררה כאמור מהתרדמת לאחר שמצבה הורע לאחר התאונה והיא לקתה גם באירוע מוחי, היא מתקשרת באמצעות סימנים ופתקים ועדיין מתקשה לדבר.

האב אוהד ליפניק הגיע באלונקה להלוויית ילדיו ואף ספד להם. אחיה, בנם של אוהד ושירלי, נפצע כאמור אף הוא בתאונה, אושפז בבית החולים מאיר בכפר סבא ושוחרר כאמור לביתו כשבוע לאחר התאונה.

אחיה אמור לחגוג את בר המצווה שלו בקרוב, ובני המשפחה עסקו בהכנות אחרונות לקראת הטקס. לאחר ששלחו את ההזמנות לאורחים, יצאו בני משפחת ליפניק לבלות בהופעה של הזמר חנן בן ארי בכפר יונה שם עובדת האם. במהלך ההופעה הצטלמה המשפחה עם בן ארי, והוא אף הקדיש ברכה אישית לאחיה לקראת בר המצווה. כשעשו את דרכם בחזרה לביתם בשומרון, הגיחה לפתע מולם מכונית שסטתה מנתיבה, וההתנגשות הייתה בלתי נמנעת. מחקירת המשטרה עלה כי נהג המכונית הפוגעת נסע במהירות מופרזת, איבד שליטה, התנגש במעקה בטיחות ונזרק למרכז הכביש, שם אירעה התאונה.

אחרי התאונה הביעו תושבי היישובים בשומרון זעם על מצבן הרעוע של תשתיות הכבישים באזור וקבלו על שאין מספיק שוטרים שיאכפו את החוק מה שמביא לנהיגה פרועה במיוחד מצד הנהגים הפלסטיניים.

התפללו לרפואתם השלמה של אהד חנן בן מלכה, שירלי מלכה בת עליזה, אחיה בנימין בן שירלי מלכה, אלקנה אשר בן שירלי מלכה, בתוך שאר חולי ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר