"ראינו את הסכין נעוץ בה"

החובשים החרדים הוזעקו ומצאו את הסבתא הדקורה

אליעזר ונחמן סלמן, תאומים בני 19 המתנדבים בשירותי ההצלה, קיבלו קריאה על דקירות ביבנאל וכשהגיעו לזירה גילו כי הנדקרת היא סבתם: "ראינו את סבתא במצב קשה" (בארץ)

קובי רוזן | כיכר השבת |
תאומים. אליעזר ונחמן סלמן (צילום: גיל נחושתן, ידיעות אחרונות)

אליעזר ונחמן סלמן, תאומים חרדים המתנדבים במד"א, קיבלו אמש (ראשון) קריאה על אירוע דקירה ביבניאל, העיר בה הם מתגוררים. הם יצאו - יחד - במהירות אל הזירה וגילו כי הנדקרת היא סבתם שנפצעה באורח קשה. הסבתא, רבקה צ'רטקוב, נדקרה על ידי בנה של הקשישה בה היא מטפלת.

נחמן סלמה, נכדה של רבקה, סיפר בראיון ל'ידיעות אחרונות': "שמענו במירס שיש קריאה בגלל דקירה. זו הייתה קריאה שגרתית לחלוטין, ואחי אליעזר ואני יצאנו למקום ברכב. כשהגענו לבית יצאה משם אישה שאמרה לנו שמדובר בסבתא שלנו. הייתי בהלם. נכנסתי לדירה וראיתי את סבתא במצב קשה כשהסכין נעוץ לה בצוואר.

"העלינו אותה לאמבולנס ופינינו אותה במהירות לבית החולים פוריה בטבריה. היא הייתה בהכרה אבל לא דיברנו איתה כי לא רצינו להקשות עליה. זה מרגש ששני הנכדים שלה היו שותפים להצלתה. זו מצווה ענקית עבורנו. כל המציל נפש אחת בישראל כאילו הציל עולם ומלואו - לא כל שכן כשמדובר בסבתא שלנו".

בבית החולים נותחה רבקה והסכין הוצאה מצווארה, לדברי ד"ר סיון גושן, מנהלת יחידת אף-אוזן-גרון וניתוחי ראש וצוואר בפוריה: "במזל גדול הסכין לא חדרה לוושט או לגרון ולבית הבליעה וכך לא נגרם נזק משמעותי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר