לא מתבייש ביהדות

יאיר לפיד: "תבואו לראות אותי עם טלית"

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד, התבטא כי יחזור ויצטלם שוב עם טלית. "אני לא מתבייש ביהדותי; אני לא מתבייש במסורת. תבואו ב'כל נדרי' לראות אותי עם הטלית", אמר היום (פוליטי)

ישי כהן | כיכר השבת |
לפיד עטוף בטלית בכותל המערבי (צילום ארכיון: Yonatan Sindel/Flash90)

יו"ר 'יש עתיד' ח"כ יאיר לפיד התבטא הצהריים (שני) כי אינו מתבייש בזהות היהודית שלו וכי יחזור שוב ויצטלם עם טלית.

במהלך נאומו בכנס 'בשבע' התייחס לפיד לטענות כי יזם מצג שווא של אדם מסורתי, כדי לקרוץ לקולות האלקטורליים של קהל זה.

"אחזור ואצטלם שוב עם טלית ותפילין, ליד ניצולי שואה, כמו אלו שהזמינו אותי לחגוג איתם בר מצווה בכותל, שנמנעה מהם בשואה", אמר יו"ר יש עתיד.

"אני לא מתבייש ביהדותי, אני לא מתבייש במסורת. תבואו ב'כל נדרי' לראות אותי עם טלית. אני יודע שאי אפשר לצלם אותי ביום כיפור. אבל אני רוצה שתדעו שאני לא מתבייש בזהות היהודית שלי".

בנושא אחר, לפיד התייחס לביקורת שספג לאחר ביקורו במאחז 'נתיב האבות', ואמר: "נפגשתי עם התושבים ורציתי לשמוע אותם ולחזק אותם. הממשלה היא הבעיה. בג"ץ נתן את החלטתו ואין לנו בית משפט אחר. שם הרכבת עוצרת. אבל בג"ץ נתן לממשלה שנה לטפל בבעיה ולא עשתה את זה. אני קורא לממשלה לטפל בבעייה הזו שאפשר לתקן בתוך שבועיים. אפשר להקים להם בינתיים מבנים יבילים כדי שלא יצטרכו לעזוב את השכונה שלהם".

על חוסר ניסיונו הצבאי אמר לפיד: "אז מה, טראמפ חסר ניסיון צבאי. אין קשר למקום בו שירתת בצבא. ראש ממשלה לא צריך להיות גנרל. אלא מדינאי שדואג לאזרחי ישראל ופטריוט".

באשר להצעת החוק של מפלגתו כי חבר כנסת שישמור על זכות השתיקה בחקירתו יאלץ לפרוש, אמר לפיד: "ראש הממשלה ושריו מקבלים במחיאות כפיים את דוד ביטן ששותק בחקירה פלילית, לכן, יזמנו הצעת חוק שתכריח נבחרי ציבור החפצים בזכות השתיקה לפרוש מתפקידם".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר