אימת מוות בג'נין

הלינץ' בחיילי צה"ל תועד בידי הפורעים • צפו

בסרטון חדש שמגיע מרחובות ג'נין ניתן לראות בירור את ההתנפלות החייתית של הפורעים הפלסטינים על הרכב ובו 2 חיילי צה"ל. מכות, ריסוק זגוגיות וצווחות אימה • צפו (חדשות)

קשה לצפייה (צילום: מתוך טוויטר)

רק בנס הסתיים מוקדם יותר היום (שני) הלינץ' שבוצע בשני חיילי צה"ל בג'נין, בפציעות קלות-בינוניות לאחר שזגוגיות רכבם נופצו על פניהם.

• המון פרוע: חיילת הוכתה בג'נין ונשקה נחטף

כזכור, רכבם הצבאי של החיילים תעה בדרכו ונכנס אל מעוז הטרור הפלסטיני. תחילה החיילים לא נראו מפוחדים, בשל היצמדות איש ביטחון פלסטיני שניסה להרגיע את הצעירים שהתאספו מסביב.

החיילת אף ישבה עם חלון פתוח ושוחחה עם איש מנגנוני הביטחון, בתקווה שיספיק להזעיק את כוחות צה"ל לפני שתחל ההתפרעות.

אך בשלב מסוים התנפל ההמון על הרכב, בעט בו, ניפץ את זגוגיותיו על החיילים שבתוכו והיכה אותם. כאמור בנס חולצו החיילים והגיעו עד למעבר ג'אלמה, שם המתינו להם כוחות הביטחון הישראלים.

החיילים הפצועים פונו במצב קל עד בינוני לבית החולים העמק בעפולה, ובצה"ל מנסים כעת לאתר כלי נשק שנחטף מהם על ידי הפורעים במהלך הלינץ'.

בתחקיר שערכו בצה"ל לאחר ניסיון הלינץ' עלה, כי שני חיילי המפקדה עשו דרכם מהשומרון לעפולה, השתמשו בתוכנת ווייז, טעו בניווט וכך הגיעו לג'נין. קצין משטרה פלסטיני ששלף אקדח וירה בו באוויר כדי להרחיק את ההמון המסתער, הוא שהציל את שני החיילים.

צפו בווידאו

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר