פנייה למשטרה

סוער בירושלים: מי מחבל בעירוב בקריית יובל ובבית וגן?

המשנה לראש עיריית י-ם, דב קלמנוביץ', פנה במכתב למפקד המחוז ניצב יורם הלוי בו הוא מתריע על חבלה בזדון בעירוב בשכונות קריית יובל ובית וגן ומבקש לאכוף את החוק (חדשות)

אבי רבינא | כיכר השבת |
דב קלמנוביץ' (צילום: יח"צ)

שכונת קרית יובל הירושלמית עלתה לא פעם לכותרות בשל התנכלויות חוזרות ונשנות של תושבים חילונים לתושבים חרדים בשכונה המעורבת. כעת מתברר כי העימותים גלשו אף להתנכלויות בין חילונים לתושבים דתיים, בקריית יובל ובבית וגן הסמוכה.

תושבים דתיים וחרדים מתלוננים על חבלות חוזרות ונשנות בעירוב בשכונות קריית יובל ובית וגן בתקופה האחרונה. במהלך השבת האחרונה, קרעו אלמונים את העירוב בשישה מוקדים שונים. בעקבות כך החליט המשנה לראש עיריית ירושלים דב קלמנוביץ' (הבית היהודי) לפנות למפקד המחוז בבירה בדרישה להעמיד לדין את פורעי החוק.

קלמנוביץ' שיגר מכתב למפקד מחוז ירושלים ניצב יורם הלוי בו הוא מתריע על חבלה בזדון בעירוב בשכונות קריית יובל ובית וגן. "בתקופה האחרונה ישנם גורמים קיצוניים המנסים ללבות שנאה על רקע דתי", כתב קלמנוביץ'.

במכתבו הוסיף קלמנוביץ' כי "בשבועות האחרונים הגיעו תלונות רבות על חבלה בזדון בעירוב המקיף את שכונות קרית יובל ובית וגן. תלונות אלה מצטרפות לפנייתו של הרב הראשי לירושלים, הרב אריה שטרן שביקש את התערבותי בנושא. חבלה בתקינות העירוב הינה עבירה פלילית ומהווה פגיעה ברגשות הציבור".

קלמנוביץ' מוסיף כי "בתקופה האחרונה ישנם עימותים לא קלים בין תושבי קריית יובל הדתיים לגורמים קיצוניים בשכונה המנסים ללבות שנאה ומדנים על רקע דתי".

את המכתב חתם בפנייה למפקד מחוז: "על מנת לשמור על שלום הציבור ולפעול נגד הגורמים הקיצוניים אבקשך לאכוף את החוק, לחקור, לברר ולתפוס את פורעי החוק ולהעמידם לדין".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר