הלינץ' בג'נין

החיילת משחזרת: "מה שיכולתי זה רק לצעוק"

ההתנפלות היום על החיילת ס.ח, בידי המוני פלסטינים שזרקו עליה ועל חייל נוסף אבנים וזכוכיות, היתה "ממש לינץ'". בתוך כך, חיילים אחרים פנו להיכנס לרמאללה, מאותה הסיבה - ווייז (ארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
החיילת מפונית לבית החולים (צילום מסך: מתוך טוויטר)

"זה היה לינץ' ממש: תוך זמן קצר הקיפו אותנו המונים, שברו את החלון וניסו לפגוע בנו" - כך שחזרה החיילת, ס.ח. שנפגעה מהתנפלות הפלסטינים על רכבה שנקלע בטעות לג'נין, את רגעי האימה שחוותה היום עם חייל נוסף.

לדבריה, "מה שיכולתי לעשות, זה רק לצעוק עד שחילצו אותנו".

• הלינץ' בחיילי צה"ל תועד בידי הפורעים • צפו

• המון פרוע: חיילת הוכתה בג'נין ונשקה נחטף

על פי תחקיר האירוע, החייל שנסע עמה ברכב שכח לכבות את אפשרות "השטחים המסוכנים" בתוכנת וויז, מה שגרם לאפליקצייה לנווט אותם אל הכניסה לג'נין.

התקרית החמורה נגרמה בעקבות כניסת הרכב הצבאי עם החייל והחיילת לעיר הפלסטינית שבשומרון, בה הם הותקפו על ידי המון זועם. רק השוטרים הפלסטינים שהוזעקו לזירה הצליחו לחלץ את החיילים מידי הפורעים הרבים והעבירו אותם לידי אנשי המנהל האזרחי במחסום ג'אלמה.

ד"ר גיל הירשהורן, סגן מנהלת מרכז רפואי העמק, מעדכן על מצב החיילים שנפצעו

עוד קודם, הספיקו חלק מהמתפרעים הפלסטינים לחטוף את אחד מהנשקים, ובצה"ל עסוקים בשעה זו בניסיונות להשיבו לישראל.

למרכז רפואי העמק פונו שני חיילים מהאירוע בג'נין, החייל במצב קל והחיילת במצב קל עד בינוני. החייל שוחרר כבר לביתו, החיילת אושפזה להשגחה במחלקה כירורגית א.

בתוך כך, הכתב הצבאי של ידיעות אחרונות מפרסם היום, כי רכב נוסף - הפעם של חטיבת הצנחנים - נכנס לרמאללה בעקבות הטעייה של אפליקציית ווייז. רכב צבאי של כוח ששמר במקום זיהה אותו בכיכר איו"ש, התריע בפניהם כי שגו בדרך והוציא אותם מהאזור.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר