האם השכולה לא נפרדת

אודיה וינגוט כותבת לבנה: "תשמור עלי מגן הילדים שם למעלה, מלאך"

לבכות: כשנתיים לאחר שאליה וינגוט הקטן מצא את מותו האכזרי ברכב המשפחה בו נשכח, כותבת אמו פוסט מטלטל וקורע לב, ביום בו הוא היה אמור לחגוג את ה'חלאקה' (חרדים)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אליה ויינגוט ז"ל (צילום: מתוך פייסבוק)

לפני כמעט שנתיים טולטל הציבור החרדי מאסון מחריד שאירע באשדוד: הפעוט אליה ויינגוט נמצא כשהוא ללא רוח חיים ברכב המשפחה, בו נשכח בשוגג במשך מספר שעות.

אביו שחזר לאחר מכן: "יצאתי בבוקר לקחת את הילדים לבתי הספר ולגנים, והתינוק היה איתי. אחרי שחזרתי, שכחתי אותו באוטו. נזכרתי אחרי שלוש שעות, ואז רצתי לאוטו והוצאתי אותו".

התינוק בן השנה וחצי הובא למנוחות בצער תהומי של הוריו השכולים, שמאז מקדישים את חייהם להגברת הבטיחות ברכבים, כדי שמקרים אלו - הקורים מפעם לפעם - לא יישנו שוב.

כעת, ביום בו נולד אליה וינגוט, מפרסמת אמו אודיה פוסט מלא כאב, וקורע לב. וכך היא כתבה:

"אליה אהוב ליבי שלי, ילד שלי, מלאך של החיים שלי!!! היום אתה חוגג 3 שנים! היום היינו אמורים ליסוע יחד ולחגוג לך במירון כמיטב המסורת יחד עם כל המשפחה המורחבת את אירוע החלקה שלך".

"מדמיינת את הפנים היפות הטהורות שלך ולגמרי חושבת שהכי יתאים לך בעולם תספורת כזו!! יום הולדת שני שאני חוגגת לך ולא איתך... וזה קשה. קשה מאד... לא נתפס ולא מתעכל לי. לא מוכנה לקבל את זה!!!".

זירת האסון (תיעוד מבצעי מד"א)

"אז נכון, בשביל העולם כולו הכל עובר, הזמן מרפא, הזמן עושה את שלו. הלוואי הייתי יכולה לצעוק לכולם ש... הזמן הוא אכזר. מיום ליום אתה תופס עוד ועוד מקום אצל כולנו. אין יום שאתה לא מקבל נשיקה גם מהאחים הקטנים שלך אין יום שלא מדברים עליך ואליך... אין יום. כל חיוך או צחוק של ילד מזכיר לי אותך".

"אין יום שאני לא באה לבכות ומנסה לעצור. מנסה למצוא את החוזק מלהיזכר בחיוך הממיס שלך שהרס את כולם עם הגומות המטריפות האלו שמזכיר לי שאתה רוצה אותי חזקה, שמחה, מאושרת.. ואני מנסה, למרות שהרבה פעמים נשברת אבל מייד מרגישה אותך מחזיק אותי כמו בכל קושי פיזי, ובדיוק ברגעים האלו אני רוצה לחבק אותך, להגיד תודה!! תודה שהיית חלק מחיי, תודה שאתה עדיין חלק מחיי, תודה שאתה לעולם תהיה החלק הנכבד ביותר בחיים שלי!!!".

"מזל טוב אהוב ליבי שלי! אין לי ספק שאתה עטוף שם בים אהבה ובטוח חוגגים לך בצורה שאולי אני לא הייתי מצליחה... הלוואי והייתי איתך רק לדעת שאתה בסדר שמח ומאושר!".

גופתו של אליה ז"ל, לאחר שנקבע מותו (צילום: מד"א)

"תשמור עלינו מגן הילדים שם למעלה, תחזק אותי כי רק אתה מסוגל לשלוח לי כח! ונשבעת שאת המתנות שאני שולחת לך יום יום אין אמא שיכולה לשלוח או לתת!!! כשאומרים אהבה שלא תלויה בדבר - זה בדיוק זה!".

"אתה הילד שביקשתי, שעליו תמיד חלמתי... מתגעגעת אליך מלאך שלי... מתגעגעת במושגים שכבר מזמן איבדו את אופציית ההבעה... אוהבת אותך מלך שלי!!!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר