"המשטרה טובה, המפכ"ל לא"

ח"כ משה גפני: המפכ"ל אלשיך צריך להתפטר מתפקידו

יו"ר 'ועדת הכספים ח"כ משה גפני יוצא במתקפה חריפה נגד מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך, מאשים אותו כי מחפש את ראש הממשלה מתחת האדמה ואומר כי הוא צריך להתפטר מתפקידו (חדשות)

ישי כהן | כיכר השבת |
ח"כ משה גפני (צילום: פלאש 90; צילום וידאו: באדיבות המצלם)

על רקע המלצות המשטרה כי יש להעמיד לדין את ראש הממשלה בנימין נתניהו בעבירות שוחד בתיקי 1000 ו-2000, ח"כ משה גפני, יו"ר ועדת הכספים, תוקף בצהריים (רביעי) את מפכ"ל המשטרה רוני אלשיך וקורא לו להתפטר מתפקידו.

במהלך דיון במליאת הכנסת תקף ח"כ גפני את אלשיך, על רקע דבריו כי רוה"מ או אנשיו שכרו חוקרים פרטיים בכדי לעקוב אחר קציני לה"ב 433 שעסקו בענייניו.

לדבריו: "המפכ"ל צריך להיות האיש הכי סודי, אדם שעושה ולא מדבר. אנחנו צריכים להיות משוכנעים שהוא בלי אג'נדה. המפכ''ל בא כאחרון העיתונאים ומתחיל להסביר על החקירות וכו'. לפי דעתי המפכ"ל היה צריך להתפטר יום אחרי תוכנית עובדה'".

גפני הוסיף ואמר כי "המפכ"ל מתראיין... זו חציית קווים אדומים. רק במדינה דיקטטורית מפכ''ל ממשיך בתפקידו לאחר ראיון כזה בתקשורת".

גפני המשיך במתקפה נגד אלשיך: "למה לא חקרת מאיפה הגיעו החוקרים? המשמעות היא שיש לך אג'נדה לחפש מתחת לאדמה כדי לפגוע בראש הממשלה. הוא לא יכול להישאר מפכ"ל".

גפני הדגיש כי המשטרה בישראל טובה, אבל המפכ"ל - לא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר