סיקור המלצות המשטרה

זה מה שעיתונאים לומדים: למצוץ את הדם // הרב ישראל גליס

"ערוצי הטלוויזיה הביאו לאולפן כל פרשן וחכמולוג שיכול להסביר לנו בק"ן טעמים למה נתניהו צריך ללכת הביתה. אף אחד מהם לא הביא לאולפן מומחה מהצד השני" (טור דעה)

הרב ישראל גליס | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: shutterstock)

אחרי לילה של לינץ' תקשורתי בראש הממשלה, מתעוררים אזרחי ישראל לבוקר חדש, כל אחד וענייניו: למקווה,לבית המדרש, לארוחת בוקר, ללמוד באולם הישיבה, לעבודה וללוות את ילדיהם לגן ולבית הספר.

אבל... התקשורת כולה, כולל החרדית והדתית, פתחה את חרצובות לשונה כמו שהיא יודעת. אתמול חיכו כולם לשעה 20:45, שאז חוקרי המשטרה החליטו לפרסם את ההמלצות שלהם.

ערוצי הטלוויזיה הביאו לאולפן כל פרשן וחכמולוג שיכול להסביר לנו בק"ן טעמים למה ראש הממשלה צריך ללכת הביתה. אף אחד מהם לא הביא לאולפן מומחה שיסביר שאין כלום כי לא היה כלום, כי זה לא אג'נדה שלהם. המטרה הייתה ברורה לכל.

גם ברדיו החילוני והדתי הביאו פרשנים מאותו הסוג. ואם כבר מצאו מישהו, שאלו שאלה ועוד לפני שהוא ענה תשובה כבר שאלו שאלה נוספת, מכשילה. או שמביאים ניצבים, חוקרים ושופטים לשעבר, וכל אחד מסביר מניסיונו מה הוא היה עושה במצב כזה.

ואם לא מספיקים לנו דיווחים מהארץ, מביאים הנה גם את העיתונות והטלוויזיה העולמית.

אולי תבדקו כמה היו כאלו שהוגשו נגדם המלצות שלא נשאר מהם כלום?

וכותרות הבוקר בעיתונות - באותו סגנון. מי שלא נושך, לא קיים. עד לאן הגענו? הדרך הזאת פסולה ואומללה.

אנחנו צריכים להודות עכשיו על כל יום שהמשטרה וחבריה נטפלים לנתניהו ועזבו אותנו - למשל את אריה דרעי, את הרבנים שממשיכים לדבר למרות שמישהו חושב שצריך לסתום להם את הפה, או כל מיני חוקיים הזויים נגד הדת.

משונה לחשוב: כולם, אבל כולם, נגד נתניהו? אין איזה עיתונאי צדיק בסדום הישראלי? כנראה שאין. כנראה שהיום מלמדים בקורסי העיתונות איך למצוץ את הדם של המרואיין.

אני לא נגד אלו או אלו, אני רק מצפה לתקשורת הוגנת. כשאתם מעלים נושא - ויהיה החשוב ביותר - תביאו פרשנים משני הצדדים.

משנכנס אדר מרבים בשמחה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר