טבח בבית הספר

17 הרוגים באירוע ירי בתיכון בפלורידה

17 תלמידים נרצחו ועשרות נפצעו מירי שביצע חמוש בבית ספר תיכון בפארקלנד שבפלורידה. היורה, ככל הנראה תלמיד בבית הספר שסולק, נעצר לאחר מצוד שבוצע אחריו (חדשות)

יוני גבאי | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-כ"ט בשבט תשע"ח | 14.02.18
(צילום אילוסטרציה: פלאש 90)

17 תלמידי תיכון נרצחו הערב (רביעי) ועשרות נוספים נפצעו מירי שביצע חמוש בבית ספר תיכון בפארקלנד שבפלורידה. היורה, ככל הנראה תלמיד לשעבר בבית הספר, נעצר לאחר מצוד.

הירי בוצע בתיכון Marjory Stoneman Douglas בפארקלנד, ובעקבותיו הופעל בבית הספר קוד אדום. כוחות גדולים הוקפצו לאזור וסגרו את המתחם.

מאות תלמידים ששהו בבית הספר בעת הירי פונו ממנו בסיוע של הכוחות שהוקפצו במקום, אולם על פי חלק מכלי התקשורת כמה מורים ותלמידים עדיין לכודים במקום.

על פי הדיווח ברשת CNN, מבצע הירי הפעיל את המערכת לגילוי אש בכדי להוציא את התלמידים מהכיתות, ואז פתח בירי לעברם. בכלי התקשורת האמריקנים דווח כי היורה זוהה על ידי התלמידים.

ביל נלסון, סנטור דמוקרטי מפלורידה, אמר ל"פוקס ניוז" כי נקבע מותם של מספר נפגעים בירי. בחשבון הטוויטר של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ פורסמה התייחסות לאירוע: "תפילותיי ותנחומיי למשפחות הקורבנות באירוע הירי הנורא בפלורידה. אסור לעולם ששום ילד, מורה או כל אחד אחר ירגיש חוסר ביטחון בבית ספר אמריקני".

"בדיוק דיברתי עם המושל ריק סקוט. אנחנו עובדים ביחד עם רשויות אכיפת החוק על אירוע הירי הנורא הזה" הוסיף הנשיא האמריקני.

ב"פוקס" צוטט אחד מתלמידי בית הספר שסיפר: "כולנו חשבנו שמדובר בתרגיל כיבוי אש משום שכבר היה לנו אחד מוקדם יותר היום, אבל אז כשהשמועה התפשטה מסביב שמדובר ביריות ולא במשהו אחר, כולם התחילו לרוץ לעבר התעלה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר