עורך אתר ואלה לשעבר

ינון מגל: "היו לחצים מלמעלה לטובת נתניהו"

עורך אתר 'ואלה' לשעבר, ינון מגל, מודה הבוקר כי הופעלו עליו לחצים לטובת סיקור אוהד לרוה"מ נתניהו: "היו לחצים מלמעלה לטובת נתניהו, היו תקופות שהיו לחצים" (חדשות)

קובי רוזן | כיכר השבת |
ינון מגל (צילום: הדס פרוש, פלאש 90)

עורך 'ואלה' לשעבר, ינון מגל, התייחס הבוקר לדיווחים על בקשות לסיקור אוהד באתר בו עבד - לטובת ראש הממשלה בנימין נתניהו ואישר: "היו לחצים לסיקור לטובת ראש הממשלה" .

בראיון ל'דקל-סגל' בגל"צ אמר מגל: "תמיד היו לי הרבה ביקורות על מוציאים לאור. עבדתי בהרבה מערכות תקשורת והיו לי הרבה ביקורות".

לדבריו: "אם אזומן למשטרה אז בהחלט אגיד מה היה שם. היו לחצים מלמעלה לטובת נתניהו, היו תקופות שהיו לחצים, אבל אני חייב להגיד שאני חושב שאם יום אחד אני אצטרך לתת דין וחשבון מול האנשים שהיו מתחתי - אני אצא יותר טוב מרוב עמיתי".

עם זאת, מגל הדגיש כי - לשיטתו - בתיק 2000 אין עבירה פלילית: "אם לוקחים את הסיטואציה ומבודדים את הקלטת הזאת אז זה באמת מאוד חמור, אבל אנחנו יודעים כולנו את האמת, אנחנו יודעים שמה שתיאמו שם לא קרה, שנתניהו לא נתן לו כלום.

"אז מה זה הדבר הזה? אנחנו יודעים שנתניהו הוא זה שידיעות אחרונות הרגו אותו. נתניהו הציל את מדינת ישראל מהעריץ נוני מוזס. כל הפוליטיקה הייתה בידיים של נוני מוזס. כל המערכת הפוליטית הושחתה פה בגלל נוני מוזס ונתניהו הוא היחיד שהלך נגדו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר