נהג ללא רישיון, פגע ברכבים ותקף • צפו

אישום: תושב ראשל"צ נהג ברכב ללא רישיון נהיגה, פגע ברכבים חונים ואף תקף לאחר מכן עוברים ושבים – צפו בתיעוד האירוע שהביא למעצרו של החשוד (רכב, משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: דוברות המשטרה)

כתב אישום הוגש אתמול נגד תושב ראשל"צ, בן 24, בגין נהיגה פוחזת ברכב ללא רשות, ומבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם, וכן בגין תקיפה סתם ועבירות נוספות.

תחילתה של החקירה, בדיווח שהתקבל במשטרת ישראל בסוף השבוע האחרון, על נהג רכב שפגע במספר רכבים חונים ברחוב עזרא בראשל"צ ולאחר מכן תקף, ביחד עם אחיו הקטין וחבר נוסף, תושבים שתיעדו את המקרה.

כוח משטרה שהגיע למקום עצר את שלושת החשודים שהתנגדו למעצר והשתמשו בכוח, איומים וגידופים כלפי השוטרים.

עם סיום חקירת משטרת ישראל ולאחר שגובשה תשתית ראייתית נגד החשוד, הגישה אתמול התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו.

על פי כתב האישום, השאיר מעסיקו של הנאשם את רכבו ליד ביתו של הנאשם במטרה לאסוף אותו משם במועד מאוחר יותר. בהמשך לכך, נכנס הנאשם לרכבו של המעסיק, לאחר ששתה אלכוהול מספר שעות קודם לכן, ונהג ברכב מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם.

עוד עולה מכתב האישום כי, בזמן שהנאשם חלף עם הרכב ברחוב עזרא בראשל"צ, הוא סטה מנתיב הנסיעה אל נתיב הנסיעה הנגדי ופגע בשני רכבים, לאחר מכן נסע לאחור ופגע ברכב נוסף. מיד ובסמוך לכך, יצאו מספר תושבים המתגוררים בסמוך והחלו לתעד את המקרה, יחד איתם הגיעו אחיו הקטין של הנאשם וחבר נוסף.

הנאשם דרש מאחד התושבים שצילם כי ימסור לידיו את מכשיר הסלולר, כשהתנגד לכך, החלו הנאשם ואחיו הקטין להכות אותו עד שנמלט לתוך ביתו הסמוך כשהאח הקטין והחבר רודפים אחריו לתוך הבית וממשיכים להכות אותו.

תושב אחר הוציא את השניים מהבית אל הרחוב, ואז החלו השלושה לתקוף גם אותו באגרופיהם בכל חלקי גופו עד שנפל.

כאמור, השוטרים שהגיעו למקום עצרו את הנאשם, את אחיו הקטין ואת חברו ולקחו אותם לחקירה בתחנת המשטרה.

מעצרו של הנאשם הוארך בראשית השבוע בבית משפט השלום בראשל"צ, ואתמול כאמור הגישה התביעה המשטרתית כתב אישום בעניינו ובקשה לעצרו עד לתום ההליכים בגין שימוש ברכב בלי רשות, נהיגה פוחזת של רכב, תקיפה סתם ע"י שניים או יותר, שימוש בכוח או באיומים למנוע מעצר, נהיגה מבלי שהוציא רישיון נהיגה מעולם ונהיגה ברכב ללא ביטוח.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר