הורים ל"תפארת"

זוג הורים ובנם סחטו את חבר בנם לכיתה

זוג הורים ובנם תושבי מזרח ירושלים נעצרו בחשד שסחטו באיומים כספים בסכום מצטבר של כ–100 אלף ש"ח מחברו לכיתה של בנם. השלושה נעצרו והחקירה נמשכת (משטרה)

דניאל הרץ | כיכר השבת |
(צילום: שאטרסטוק)

בראשית השבוע התקבלה במשטרה תלונתו של אב שהגיע יחד עם בנו הקטין (כבן 16), לפיה בנו נסחט באיומים על ידי חברו לכיתה והוריו במטרה להוציא ממנו כספים, וכי הדבר נודע לו לאחרונה כאשר בנו גמל בליבו לספר לו אודות המתרחש.

חוקרי המשטרה שפתחו בתחילה בחקירה סמויה, גבו עדויות ואספו ראיות וממצאים נוספים תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגיים מתקדמים.

עם התקדמות החקירה, עלה החשד כי במשך מספר חודשים, החשוד (האב) הגיע מספר פעמים לבית הספר בתום יום הלימודים, שם איים על הקטין עפ"י החשד באמצעות אקדח (דמוי אקדח) על מנת שיעביר לידו כספים רבים מבית משפחתו, ובמקרים אחרים הסחיטה והאיומים על הקטין נעשו באמצעות הבן (החשוד) בשיטות שונות.

עוד עלה החשד, כי במהלך חודשים אלו רכשו החשודים רכב חדש ורכוש רב נוסף לביתם שעפ"י החשד נרכשו בכסף אותו קיבלו לידם. הסכום המצטבר במטבע ישראלי וזר שעל פי החשד העביר הקטין לידיהם של החשודים מוערך בכ-100 אלף ש"ח.

אמש, עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו השוטרים את זוג ההורים (שנות ה-30, מזרח י-ם) ובנם (כבן 16) וערכו חיפוש בביתם, במהלכו נתפס הרכב, הרכוש הרב וכ-40 אלף ש"ח במזומן.

החשודים הובאו לחקירה בתחנת שלם בחשד לסחיטה באיומים, גניבה, קשירת קשר לעשות פשע ותקיפה סתם ע"י שניים או יותר.

היום, הובאו החשודים בפני בית המשפט להארכת מעצרם. החקירה נמשכת.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר