בוער בחיפה

קרב על שלט החסות של עיריית חיפה • צפו

הנהלת אירוע של 'קופת הקהל' המקומית, כיסתה את שמו של ראש העיר יונה יהב מהחסות - הפעילים התעמתו עם עובדי העירייה שבאו כדי להסיר את הכיסוי מהשלט (חדשות חרדים)

אבי רבינא | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלם)

סערה בשעה האחרונה בעיר חיפה: המלחמה בין חלקים בציבור החרדי לראש העיר יונה יהב גרמה למהומה בכנס ענק שערכה "קופת הקהל" המקומית בהיכל הספורט הגדול בעיר. באירוע החגיגי נוטלים חלק נכבדי הקהילה החרדית לצד רבנים וזמרים – אלא שבתחילתו של הכינוס התרחש עימות בין מארגני הכינוס לעובדי עיריית חיפה.

מתיעוד וידאו שהגיע לידי 'כיכר השבת' נראים פעילים מטעם "קופת הקהל" מכסים שלט בפתח האולם עליו נכתב חסות לעיריית חיפה, ושמו של ראש העיר יונה יהב מתנוסס על השלט. את השלט כיסו עם שלט חסות של קופת חולים מאוחדת שנתנה חסות חלקית לאירוע.

אלא שכעבור דקות ספורות הופיעו עובדי עירייה והורידו את השלט שכיסה את המודעה המקורית עם שמו של יונה יהב. המארגנים לא נותרו חייבים והסירו שוב את השלט המדובר וגרמו למהומה באירוע החגיגי.

אחד המארגנים שוחח עם 'כיכר השבת': "עיריית חיפה והעומד בראשה לא נתנו שקל לאירוע. לאורך השנה כולה אנחנו סובלים מיחס מפלה כלפי הציבור החרדי, לא ייתכן שרגע לפני בחירות יהב יקנה את החרדים בשלט כזה או אחר". הסביר.

על פי אחד המארגנים, יונה יהב ניסה למנוע את האירוע, אך לא הצלחה. הם מציינים בפני 'כיכר השבת' כי רק לפני מספר שבועות שלחה עירייה פקחים מטעמה להסיר את שלטי הקופה שנתלו בריכוזים החרדים.

מדוברות עיריית חיפה סירבו להגיב לעצם האירוע המדובר, אך לדבריהם העירייה היא זו שדאגה להנחה ולהוזלת מחיר האירוע.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר