"התנהגות של פריץ פולני"

האם ראש עיריית בני ברק נכה? לפי החניות של רכבו - כן

רכבו של ראש עיריית בני ברק חנוך זייברט נצפה בחודשים האחרונים כשהוא חונה במקומות האסורים לחנייה ובחניות נכים. התושבים זועמים: "זה מקומם ומרגיז". מקורביו: הוא מסיע את אביו (חרדים)

ישראל כהן | כיכר השבת |
(צילום: באדיבות המצלמים)

בחודשים האחרונים גוברים תלונות תושבי בני ברק על כך שפקחי העיר נוקטים בגישה מחמירה ובוחרים לקנוס כל רכב שעוצר במקום שאינו מותר ואפילו לדקות מועטות או לצורך העלאת או הורדת נוסע.

לדברי התושבים מדובר בהוראה שמגיעה מלמעלה מקדקודי העירייה שנותנים פקודה לפקחים להחמיר עם התושבים בעיר התורה והחסידות שברובם אברכים מעוטי יכולת ובעלי משפחות מרובות ילדים ונוקטים כנגדם ביד קשה.

גם הצבת המצלמות ברח׳ השומר גרמה לתרעומת גדולה, שכן מדובר בפגיעה קשה הם בבעלי הרכבים ש״חוטפים קנסות״ על ימין ועל שמאל והן בבעלי החנויות והעסקים שברחובות שמאבדים את פרנסתם.

אלא שבמקביל לתופעה זו תועד רכבו של ראש העיר חנוך זייברט במהלך אותה תקופה בדיוק כשהוא חונה באופן אסור במקומות שאינם מותרים לחניה כגון חניות נכה, ומקומות המסומנים באדום לבן וזאת באופן שיטתי ורציף.

בקבוצת בני ברקים הביאו במהלך החודשים האחרונים מספר תיעודים בהם נראה רכבו של זייברט כשהוא חונה בניגוד לכללי התנועה ובניגוד לחוק לעתים תוך הפרעה לסדרי התנועה התקינים.

לדברי התושבים הממורמרים מדובר באורח חיים צבוע ונקיטת מדיניות של איפה ואיפה ובעוד תושבי העיר נאנקים תחת עול הקנסות בוחר ראש העיר מתוך תחושת עליונות ושליטה לזלזל בחוק ולהפר אותו שוב ושוב ברגל גסה.

"זה מקומם לראות בכל שבוע מחדש את התמונות בהם נראה הרכב של ראש העיר חונה בבטחה במקומות אסורים ואילו אנחנו נאלצים לשלם טבין ותקילין לפקחים. זו התנהגות של פריץ פולני ולא של שליח ציבור חרדי". הם אומרים בכעס.

לדברי גורמים שונים המקורבים לראש העיר, רכבו של זייברט אמנם אינו מורשה לחנות ברכב נכה וברבים מהמקרים הוא חונה בצמוד למדרכה רק לאחר שאין מקום אחר באזור. לטענתם, זייברט מוביל לא פעם ברכב את אביו הנכה ועל כן משתמש בחניה זו או בחניות דומות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר