הסלמה בדרום

גבול עזה: שני חיילים נפצעו באורח קשה ממטען נגדם

התקרית הקשה ביותר מאז צוק איתן: מטען חבלה הופעל על כוח צה"ל שהוקפץ לגבול רצועת עזה • שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קשה • צה"ל הגיב בירי טנק לעבר עמדת הג'יהאד האיסלאמי (ביטחון)

ב. ניסני | כיכר השבת |
מחבלים מתגרים בצה"ל סמוך לגבול עזה, ארכיון (צילום: וויסאם נאסר, פלאש 90)

מטען חבלה הופעל הצהריים (שבת) סמוך לכוח צה"ל שהוקפץ במהלך סיור לגדר גבול דרום רצועת עזה בשל דגל חשוד. שני חיילי צה"ל נפצעו באורח קשה ושני חיילים נוספים באורח בינוני. צה"ל הגיב בירי טנק לעבר עמדת תצפית בדרום הרצועה ששייכת לג'יהאד האיסלאמי.

בתקשורות הפלסטינית דווח על פיצוץ בגבול, שאירע בדרום הרצועה בשטח הישראלי שסמוך לגדר. התושבים ביישובים בעוטף עזה טרם קיבלו הנחיות מיוחדות.

מדובר בתקרית החמורה ביותר בגבול הרצועה מאז סוף מבצע צוק איתן. יצוין כי בסמוך לזירת הפיצוץ, חשף צה"ל במהלך השנה שעברה שתי מנהרות טרור, האחת של חמאס והשנייה של הג'יהאד האיסלאמי.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס לאירוע הקשה ואמר:"תפילותינו ומחשבותינו נתונות אל לוחמי צה"ל הפצועים. אני מחזק את ידיהם של כוחותינו העושים במלאכה ברצועת עזה ללא הרף. לא נאפשר כל פגיעה בשגרת החיים של אזרחי ישראל ולא נשתוק מול כל סוג של טרור נגד חיילינו הפועלים לשמירה על שגרת חייהם של אזרחי ישראל".

מצה"ל נמסר: "נפצעו באורח קשה שני חיילי צה"ל ושני חיילים נוספים באורחים בינוני וקל כתוצאה מהפעלת מטען כנגד כוח צה"ל שפעל בסמוך לגדר הגבול בדרום רצועת עזה. החיילים פונו לקבלת טיפול רפואי בבית חולים. הודעה נמסרה למשפחות הנפגעים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר