נתניהו ייחקר?

דיווח: פרשת 4000 הופכת לחקירה פלילית

גורמים באכיפת החוק מעריכים כי עדים ראשונים יזומנו במסגרת פרשת 4000 וזה לאחר שרשויות המס סיימו את בדיקתן בתיק שאול אלוביץ', והחומר הועבר למשטרה, שם מסתמן שתפתח חקירה (משטרה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
רוה"מ נתניהו ושאול אלוביץ' (צילום: עמית שעל, כלכליסט)

התפתחות בפרשת 4000: גורמים ברשויות אכיפת החוק מעריכים כי עדים ראשונים יזומנו ליחידת להב 433 בלוד במסגרת פרשת 4000 וזה לאחר שרשויות המס סיימו את בדיקתן בתיק שאול אלוביץ', והחומר הועבר לבדיקת המשטרה, שם מסתמן שתפתח חקירה פלילית.

העיתונאי אמנון אברמוביץ' דיווח ב"חברת החדשות על התפתחות. מתברר שגורמים שונים במשטרה מעריכים שבתוך זמן קצר תהפוך הבדיקה שביצעו החוקרים לחקירה פלילית.

החקירה תהיה סביב קשריו של איש העסקים אלוביץ' וההטבות שקיבל בבזק תמורת סיקור אוהד לראש הממשלה בנימין נתניהו באתר "וואלה".

כזכור, בראיון ל'דקל-סגל' בגל"צ אמר עורך וואלה לשעבר ינון מגל: "תמיד היו לי הרבה ביקורות על מוציאים לאור. עבדתי בהרבה מערכות תקשורת והיו לי הרבה ביקורות".

לדבריו: "אם אזומן למשטרה אז בהחלט אגיד מה היה שם. היו לחצים מלמעלה לטובת נתניהו, היו תקופות שהיו לחצים, אבל אני חייב להגיד שאני חושב שאם יום אחד אני אצטרך לתת דין וחשבון מול האנשים שהיו מתחתי - אני אצא יותר טוב מרוב עמיתי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר