מחריפים את המסר

קמפיין הפחדה בסגנון דאעש בבני ברק: "נשים עם פאות - יישחטו"

"דאעש אומרים לכם את האמת בפנים, לעיני כל העולם כולו. המשטרה לא תציל אתכם". עלון שבת שמופץ בריכוזים החרדים מאיים בסגנון דאעש: "37 אברכים מקריית ספר חלמו בלילה אחד שכל הנשים עם הפאות יישחטו במלחמה הקרובה" (חדשות)

מישאל לוי | כיכר השבת |
פאות נכריות. ארכיון (צילום: שאטרסטוק)

מזה שנים ארוכות, עלונים שמופצים בסופי שבוע בבתי כנסת בעיר החרדית בני ברק ובשאר הריכוזים החרדים, מנהלים קמפיין חריף נגד נשים חובשות פאה נכרית. אולם אם בתחילה מדובר היה בוויכוח אידיאולוגי שנאחז בעמדות השונות של גדולי ישראל, כעת נראה כי העומדים מאחורי הקמפיין מקצינים את הקו, ולא נרתעים גם מאימוץ מסרים מבית היוצר של ארגון הטרור דאעש.

כך למשל, מספר בסוף השבוע האחרון אחד העלונים על חלום שהפתיע במקביל עשרות אברכים ליטאים מקרית ספר. "37 אברכים חלמו בלילה אחד שראו את רחל אימנו מראה להם איך במלחמה הקרובה שוחטים את כל הנשים שהולכות בפאה נכרית וכ"ו. ועוד עשרות אנשים ברחבי הארץ חלמו ככה" טוען העלון.

עורך העלון, מציין את "הרבנית שרה מינדל שחלמה 26 פעם את רחל אימנו ופרסמה את זה בכנסים ועדיין לא מאמינים, עד שהתפרסם בחדשות מה שדאעש אומרים - וזה בשביל האלו שלא מאמינים בחלומות".

עלון צניעות (באדיבות המצלם)

בהמשך נכתב בעלון: "אם אתם לא מאמינים לזה, דאעש אומרים לכם את האמת בפנים, לעיני כל העולם כולו. ואחד כבר צעק את זה ברחובות, והזמינו לו משטרה, אבל עכשיו המשטרה לא תציל אתכם רק הצניעות והמטפחת ישמרו אתכם".

בהמשך, לצד תמונה של מחבל מארגון הטרור דאעש, נכתב בעלון: "בשנה שעברה המפקד הראשי של דאעש הדריך את החיילים שלו כיצד להבחין בין יהודיה לערביה, הרי הם לא רוצים להרוג ערבים, התשובה שלו הייתה אם היא עם פאה סימן שהיא יהודיה ומותר להרוג אותה".

בשבוע שעבר נערך בירושלים טקס חדשני ומוזר במהלכו נשרפו לקול שירת ההמונים עשר פאות נכריות, שזכו לשמותיהם של עשרת בני המן, זאת כמובן לאחר אמירת "לשם ייחוד" שהותאם לאירוע.

טקס שריפת פאות בירושלים. בשבוע שעבר (צילום: חדשות 24)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר