ההתחממות בדרום

נס בשער הנגב: רקטה פגעה בבית, אבל לא התפוצצה

רקטה שנורתה מעזה לישראל, פגעה בבית בקיבוץ באזור שער הנגב, אולם לא התפוצצה. מספר בני משפחה ששהו במקום סובלים מחרדה, חבלן הוזעק לפנות את הרקטה (חדשות, ארץ)

נזקי פגיעה ישירה של רקטה. ארכיון (צילום: Edi Israel/ Flash90)

נס בשער הנגב: רקטה שנורתה הערב (מוצ"ש) מעזה לישראל, פגעה בבית בקיבוץ באזור שער הנגב, אולם לא התפוצצה - מה שמנע פגיעה חמורה ביותר בבני הבית ששהו במקום ולקו בחרדה בעקבות נפילת הרקטה. נזק נגרם לבית, וחבלן הוזעק למקום בכדי לנטרל את הרקטה ולפנות אותה מבלי לגרום נזק נוסף.

בעל הבית תיאר: "הבן הקטן בן ה-5 כבר נרדם. הבת בת ה-9 והבן בן 12 לא נרדמו. שמענו אזעקת צבע אדום. כרגיל, כמו שאנחנו מתורגלים, נכנסנו לממ"ד. כולנו. ברגע שנכנסנו היה פיצוץ מאוד חזק. הבית רעד. יצאנו החוצה. אשתי יצאה לחצר, ראתה את הנזק וקראה לי".

"כשחזרתי הביתה, ראיתי את הגג שבור. הבת שלי, שכבר סבלה מטראומה מצוק איתן, לקחה את זה מאוד קשה. הייתה בהלה מאוד גדולה. הרגענו אותה. לעומת זאת, הבן הקטן שישן בממ"ד אפילו לא התעורר. היא פגעה בגג והועפה לגג משני של הבית. תמיד חיינו בתחושה שזה יכול לקרות לנו, הרי אנחנו גרים בעוטף עזה. אבל כשזה קורה באמת - זה בלתי נתפש. זה מאוד מפחיד".

מוקדם יותר הערב, ביצעו מטוסי חיל האוויר מתקפה נרחבת ברצועת עזה, זאת כתגובה לפיצוץ המטען בגבול עזה, ממנו נפגעו שני חיילים באורח קשה. מדובר צה"ל נמסר: "צה"ל תקף באמצעות מטוסי קרב מטרות טרור ייחודיות אשר שייכות לארגון הטרור חמאס ברצועת עזה, בתגובה לפעולת הטרור מוקדם יותר היום".

בין אתרי הטרור שהותקפו: מנהרת טרור התקפית שבונה ארגון הטרור חמאס משכונת זיתון לעבר שטח מדינת ישראל, מתחם צבאי במרחב נצרים השייך למערכים צבאיים ייחודיים של ארגון הטרור חמאס וביניהם אתרים לייצור אמצעי לחימה, מתחם צבאי במרחב חאן-יונס השייך לארגון הטרור חמאס.

בסך הכל, כך נמסר מצה"ל, הותקפו שישה יעדי טרור השייכים לארגון הטרור חמאס. "צה"ל רואה בחומרה רבה את הניסיון של ארגון הטרור חמאס לביצוע הפגנות עממיות וספונטניות לכאורה שנועדו להפוך את מרחב הגדר למרחב עימות ולבצע בו פעולות טרור שיביאו לערעור היציבות במרחב הרצועה" אמרו בצה"ל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר