מתיחות עזה בדרום

צה"ל תקף 18 יעדי טרור בעזה; חמאס: "לא רוצים הסלמה"

מטוסי חיל האוויר המשיכו הלילה בתקיפות נרחבות ברחבי רצועת עזה ובין היתר הותקפו מוצבי חמאס ייחודיים • אזעקות שווא נשמעו ביישובים • החמאס הבהיר: אין לנו עניין בהסלמה עם ישראל (חדשות)

ב. ניסני | כיכר השבת |
(צילום: ארכיון - מתוך פייסבוק )

במהלך שעות הלילה (ראשון) מטוסי חיל האוויר המשיכו בתקיפות אוויריות ברחבי רצועת עזה. בסך הכל הותקפו 18 יעדי טרור, ממנהרת טרור ועד מוצבי חמאס. יצוין כי מדובר בתגובה להפעלת המטען בשעות הצהריים בשבת קודש כנגד לוחמי צה"ל, פיגוע בו נפצעו ארבעה חיילים, מתוכם שניים באורח קשה.

כמו כן, במקביל לתקיפות, ביישובי עוטף עזה נשמעו במהלך הלילה אזעקות צבע אדום, אך דובר צה"ל מסר כי מדובר באזעקות שווא. במהלך הלילה דיווחו הפלסטינים כי חמאס העביר מסר למצרים כי אינו מעוניין בהסלמה עם ישראל.

דובר צה"ל עדכן כי בתקיפות חיל האוויר נתקפו שמונה יעדים נוספים במתחם צבאי במרחב נצרים השייך למערכים צבאיים ייחודיים של ארגון הטרור חמאס וביניהם גם תשתיות לייצור אמצעי לחימה ואימונים. כמו כן, נתקפו באמצעות טנק שתי עמדות תצפית.

בצה"ל הדגישו כי הם רואים בחומרה רבה "את הניסיון של ארגון הטרור חמאס לביצוע הפגנות עממיות וספונטניות לכאורה שנועדו להפוך את מרחב הגדר למרחב עימות ולבצע בו פעולות טרור שיביאו לערעור היציבות במרחב הרצועה".

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, אלוף יואב מרדכי, פנה אמש (מוצ"ש) לתושבי רצועת עזה בחשבון הפייסבוק שלו וכתב כי "חמאס מנצל את מצוקת האוכלוסיה כדי להסיט את הכעס ממנו".

לדבריו: "אירוע הנחת הדגל על גדר הביטחון מעיד על פחדנות. הניצול של התושבים על-ידי ארגוני הטרור לטובת ההפגנות לא יעבור על סדר היום וצה"ל יגיב בעוצמה. תושבי עזה, תתעוררו".

אמש, רקטה שנורתה מעזה לישראל, פגעה בבית בקיבוץ באזור שער הנגב, אולם לא התפוצצה. מספר בני משפחה ששהו במקום סבלו מחרדה, אך בנס לא היו נפגעים בנפש.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר