הכול סובב סביב הזמן, גם ביום יום

זמן. מילה בת שלוש אותיות המגלמת בתוכה כל כך הרבה. כל אדם הצריך לעשות שלושה דברים ביחד יודע כי הדבר הכי חשוב הוא הזמן. איך אפשר באמת לחסוך זמן? קבלו דרך יעילה ופשוטה (כלכלה, שיווקי)

לחסוך זמן. אילוסטרציה (צילום: יחצ)

ביהדות, הכול סובב סביב הזמן. זמן תפילה, זמן קריאת שמע. מועדי ישראל נקראים זמן. הזמן הוא אחד המרכיבים החשובים בחיינו.

אז תעצמו עיניים ותחשבו על הסיטואציה הבאה: קמתם 20 דקות מאוחר, ואתם צריכים להספיק את הדברים הבאים: להעיר את הילדים, להכין סנדוויצ'ים, לקחת את הקטנים לגן, לאסוף חבילה עבור הילדה הגדולה שצריכה את זה דחוף דחוף, ומיד לרוץ לכולל בכדי להגיע בזמן. אה, ואיך שכחתי את הדבר הכי חשוב. צריך לשלם את חשבון החשמל כי עוד רגע...


את הסיטואציה הזאת עובר כמעט כל אדם חרדי כמעט כל יום.

בבנק הפועלים חשבו על פיתרון בדיוק לבעיות מסוג אלה. הכירו את האתר המותאם לחרדים של בנק הפועלים. אתר ייחודי מהיר ויעיל לביצוע מגוון פעולות פיננסיות כמו: הזמנת פנקסי שיקים, העברת כספים, פתיחת תוכניות חסכון ועוד. ביצוע פעולות באתר משאיר לכם זמן לביצוע יתר המטלות היומיומיות של כל אדם חרדי.

מאיפה אני יודע על זה? שבוע שעבר הייתי לחוץ במיוחד: כל יום אמרתי לעצמי שהנה עכשיו אני אשלם את חשבון החשמל, שהנה עכשיו אזמין פנקס שיקים, אבל איכשהו הגיע היום האחרון לתשלום החשבון, ואיכשהו הייתי צריך לשלם שכר דירה ובדיוק השיקים אזלו. ועל הדרך: דווקא ביום הזה שאני חייב לצאת מוקדם – הגיעו כמה פגישות חשובות במשרד.

ברגע האמת הלכתי להתייעץ עם דוד חברי שעובד איתי ומכיר דבר או שניים בעולם. הוא שתק, הנהן, לקח אותי איתו למחשב שלו ופתח את האתר של בנק הפועלים. בבקשה אמר, תשלם את חשבון החשמל. זה פשוט ומהיר וללא עמלה. אתה יכול גם להזמין פנקס שיקים ולבקש שישלחו אותו אליך עד הבית ואתה מסודר.

האתר של בנק הפועלים מותאם לאורח החיים של היהודי החרדי בכך שהוא חוסך זמן - המרכיב הכי חשוב של כל אדם ובמיוחד אדם חרדי אשר כל סדר יומו מסתובב סביב 'זמן'.

ניצול הזמן הוא מושג הנלמד בשיעורי המוסר כדבר הגורם להתעלותו הרוחנית של כל ירא שמים. היכולת להכניס באותו הזמן כמה מטלות מתבטא לטובה לא רק בבית המדרש כי אם גם באתר בנק הפועלים.

אתר בנק הפועלים מותאם במיוחד למרכיב החשוב בחייו של אדם חרדי - הזמן, ניצול הזמן.

טור זה מוגש לכם כחומר למחשבה ע"י בנק הפועלים, המזמין אתכם לנהל את חשבון הבנק באתר ולחסוך זמן וטרחה.

לפרטים נוספים וכניסה לאתר המותאם לחצו כאן >>

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר