נהג אוטובוס אגד הותקף הבוקר בסמוך לקרית ארבע

הנהג תושב מזרח י-ם שסירב להגביר את מהירות הנסיעה בשל תנאי מזג האוויר, הותקף על ידי צעירים שהיו תחת השפעת אלכוהול. המשטרה עצרה את החשודים (משטרה)

(צילום: שאטרסטוק)

נהג אוטובוס, תושב מזרח ירושלים הגיש לפני זמן קצר תלונה במשטרת ישראל על תקרית התקיפה הבוקר.

נהג האוטובוס של חברת אגד שהיה בתורנות כמסיע של קווי לילה עשה את הדרך מירושלים לקריית ארבע, ועל פי העדות שמסר במשטרה קרוב לשעה 5 בבוקר החלו כמה צעירים שיכורים שנסעו באוטובוס להאיץ בו לנסוע יותר, הנהג שחשש מהם ניסה להסביר להם כי בשל תנאי מזג האוויר הקשים הוא לא יכול לנסוע מעל המהירות בה נסע, ובתגובה החלו הנערים להכות אותו ולגדף אותו, תוך כדי נהיגה במזג אוויר סוער.

בכניסה לקרית ארבע, עצר הנהג את האוטובוס ודיווח על האירוע למוקד המשטרה דבר שהתאפשר לאחר שנוסע נוסף נחלץ לעזרתו והפריד בינו לבין התוקפים.

כוחות משטרה שהוזעקו למקום עיכבו שני צעירים (19, 21) תושבי קרית ארבע לחקירה בחשד לתקיפת הנהג שנחבל באופן קל ופונה לקבלת טיפול רפואי.

ממשטרת ישראל נמסר בתגובה לאירוע: "המשטרה תפעל ותמשיך לפעול באפס סובלנות ובנחישות נגד אלו שנוקטים באלימות כלפי נותני שירות ואנשי ציבור ותנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותה לתפיסתם והבאתם לדין במטרה להגן ולשמור על ביטחונם ושלומם של האזרחים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר