התחתנו בשיאו של הביטקוין: כמה הבעל יצטרך לשלם?

בית הדין הרבני בצפון הארץ יצטרך להכריע בקרוב: האם בעל בהליך גירושים ישלם על כתובת אשתו במטבע הווירטואלי ביטקוין או בשקלים?(בארץ)

(צילום: שאטרסטוק)

בני זוג מצפון הארץ באמצע שנות השלושים לחייהם, שהחליטו להינשא זה לזו לפני כמה חודשים - וכעת הם מעמידים את בית הדין לענייני גירושין מול שאלה לא פשוטה בכל הנוגע לתשלום הכתובה.

הבעל, בכיר בחברת השקעות ארצית גדולה, והאישה, מנהלת בכירה באחד הבנקים, החליטו כי הכתובה שלהם לא תהיה כמו של כולם ובמעמד כתיבת הכתובה לא כתב הבעל סכום כספי כמקובל, אלא נקב בסכום של 30 ביטקיון. בזמן חתימת הכתובה היה המטבע הווירטואלי בשיאו, כששווי מטבע אחד היה כ-20,000 דולר. בסך הכל, הכתובה הייתה שווה כשני מיליון שקלים.

אלא שיחד עם צניחת ערך הביטקוין צנחה גם אהבתם של השניים, וחיי הנישואין עלו על שרטון עד שהחליטו השניים להפריד כוחות. כאן מתחיל העסק להסתבך במעט.

לפני כשבועיים הגישה האישה תביעת גירושין נגד בעלה באמצעות עו"ד שלה, וביקשה לחייב אותו לשלם לה את סכום הכתובה: 30 ביטקויון בערך הנקוב של המטבע במועד בו נישאו.

האשה טענה כי "בעלי, שמבין בהשקעות, הוא זה שיזם את העניין. לא רצינו לנקר עיניים ולרשום שני מיליון שקל, אז בעלי החליט שנרשום 30 ביטקיון, אז הסכמתי".

מנגד, טוען הבעל כי עליו לשלם לאשה את ערך הביטקויון כפי שהיה במועד הגשת תביעת הגירושים, שהם כ-8,500 דולר לביטקויון: כלומר כ-830,000 שקל ולא כשני מיליון שקל.

"מדובר בתביעה תקדימית ולא שגרתית, והדיינים יצטרכו להכריע בסוגיה" סיכמה עורכת דינה של האשה שעומדת להתעשר בין כך ובין כך.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר