מוות טרגי

"שמענו צעקות מתוך הקבר": אישה נקברה בחיים ומתה

בני משפחתה של רוזנגלה אלמיידה דוס סאנטוס, ברזילאית בת 37, חפרו את קברה של יקירתם וטענו כי היא נקברה בעודה בחיים, שהתה כ-11 ימים בתוך ארון מתים ומתה תוך ניסיונות להיחלץ (מעניין)

(צילום: שאטרסטוק)

נקברה בחיים ומתה במהלך ניסיונות להיחלץ: הסיפור הקריפי החל ב-28 בינואר, אז חוותה רוזנגלה אלמיידה דוס סאנטוס שני התקפי לב שאחריהם נאלצו הרופאים לקבוע את מותה. למחרת, בעיר ריאצ'או דאס נבס, בצפון מזרח ברזיל הובאה גופתה לקבורה.

אלא שאז קיבלו בני המשפחה מידע לפיו מתוך הקבר נשמעו צרחות וגניחות, בני המשפחה המבוהלים החלו לחפור במקום הקבורה הטרי. אך לצערם מצאו את גופתה מוטלת בקברה ללא רוח חיים.

לטענתם, נמצאו שם ראיות למאבק שניהלה דוס סאנטוס במטרה לצאת, כמו פצעים בידיה ועל מצחה – פצעים שלדבריהם לא הופיעו לפני כן. בנוסף, נמצאו ציפורניים בארון המתים, שמעידות על ניסיון להימלט. קרובי משפחה אחרים אמרו כי אכן מדובר היה בטעות, וכי גופתה של רוזנגלה היתה חמה כשמצאו אותה בתוך הקבר.

נטלינה סילבה, אשה המתגוררת בסמיכות לארון הקבורה אמרה בראיון לתקשורת בברזיל כי היא שמעה גניחות מבית הקברות. היא הסבירה כי חשבה בתחילה שמדובר ברעש של משחק ילדים.

מבית החולים דה-אוסטה, שם נקבע מותה של האשה, מסרו כי הם יעבירו לשלטונות ולמשפחה את כל המידע הדרוש. אם בתום החקירה יימצא כי האשמת המשפחה לא נכונה, הם עלולים להיות מואשמים בפשע של חילול קבר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר