האזינו

'שמחה טיש' עם מקהלת 'מלכות' באלבום חדש

האזינו לשיר "ליהודים" מתוך האלבום החדש מבית לחיים הפקות עם מקהלת מלכות בלחנו של הרב יוסף משה כהנא. אלבום פורים מלא בשמחה כיאה וכיאות (סינגלים וקליפים)

יאיר טוקר | כיכר השבת |
(צילום: יח"צ)

הנה זה בא! אלבום שכולו שמחה מבית 'לחיים הפקות' של הרב יוסף משה כהנא. 'לחיים' שהביאה את בשורת הניגון החסידי לעולם בדמות סדרות האלבומים הפופולאריים ביותר כמו 'לחיים טיש', 'מתיקות', 'לחיים זיץ', אלבומי החגים, אלבומי האידיש ועוד.

אחר שפתחו את החורף עם ה'מזרח טיש' המסתלסל, כהנא מגיש לקראת פורים הבעל"ט את הפרויקט התוסס הבא: 'שמחה טיש' עם מקהלת מלכות בניצוחו של פנחס ביכלר.

וכך היה מעשה: את צעדיו הראשונים בעולם העיבוד והקולות החל פנחס ביכלר במשפחת 'לחיים', כשהוא חתום על רשימת הפקות עשירה מבית היוצר החם. מכאן פרץ אל תעשיית המקהלות והקים את מקהלת מלכות שבניצוחו. כעת שב ביכלר 'הביתה' וחובר ל'לחיים' בשיתוף פעולה ראשוני ומבטיח.

באלבום, מחרוזות מקפיצות של מיטב שירי השמחה והריקוד מכל החצרות והקהילות, מכל הזמנים ומכל הגוונים, אותם מבצעים גדולי בעלי המנגנים החסידיים: ארלה סאמט, זאנוויל ויינברגר, יעקב יהודה דסקל, משה שטקל, יואל פאלקוויטש ויוסף זאב בראווער.

מקהלות הילדים מארה"ב של מוישי קרויס ויוסי גליק מעטרות גם הן את האלבום יחד עם סולניהן, כאשר על העיבוד והניצוח של התזמורת המורחבת מופקד חיים מנחם הרטמן, מעבד הבית של 'לחיים'.

האזינו לטעימות מתוך האלבום:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר