אפל השוויצה במבנה החדש שלה, אך עובדיה מתלוננים כי הם נתקעים בקירות

דחוף? משוך? לא זה ולא זה, הזכוכית הזאת היא בעצם קיר שעושה הרבה כאב ראש לעובדי חברת אפל שנתקעים בו מידי יום. ולא, לא כי הם שקועים באנדרואיד, סליחה, באייפון (דיגיטל)

מבנה אפל החדש (צילום: יח"צ)

בעיר קופרטינו אשר בקליפורניה מתאכלס לו בימים אלו בנין החברה החדש של חברת אפל, המבנה המיוחד שזכה לכינוי "החללית" משך תשומת לב רבה מהמדיה העולמית במהלך בנייתו בשל רמת התכנון והביצוע המרשימים והמרהיבים ובשל העלות האסטרונומית של בניין המופלא והיפהפה, שלפי הערכות עלות הבניה שלו היא מעל 5 מיליארד דולר.

אבל שקר החן והבל היופי, ובזמן האחרון מגיעות תלונות רבות מיושבי הבניין המפואר ששפר עליהם מזלם ואת רוב יומם הם מעבירים בבנין החדש שכולל ברובו זכוכיות, מה הם מתלוננים אתם שואלים? אז ככה, מסתבר כי מאחר והבניין המפואר משופע בכמויות זכוכית המהווים קירות שקופים רבים, העובדים המתוסכלים נתקעים לא מעט באותם קירות דבר שנגרם ככל הנראה מאחר ואותם קירות לא סומנו כראוי במהלך הבנייה.

נזכיר כי במהלך הבניה התגאתה החברה והתפוח הנגוס באותם קירות זכוכית אשר נעשו ללא תפרים כמעט והקירות נראים ברובם כמקשה אחת, כשכמובן מדובר בהישג ארכיטקטוני מצד אחד, אך מן העבר השני הראש של העובדים המתוסכלים משלמים את מחיר היופי.

על פי חברת אפל, הרעיון במבנה הזכוכית היה לאפשר מרחב שייראה רחב ככל שניתן ושיתופי ככל שאפשר כשהדגש היה על תנועה חופשית.

ההדמיה של חברת אפל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר