פרשת 4,000

איש אמונו של נתניהו הוקלט על יחסיו עם אלוביץ': "הקרבה הכי גדולה שיש"

הקלטות שנחשפו בחדשות עשר, מציגות את הקשר הקרוב בין ניר חפץ, מאנשי אמונו הקרובים של נתניהו, ושאול אלוביץ', בעל השליטה בבזק. "זו הקרבה הכי גדולה שיש" נשמע חפץ אומר. מוקדם יותר הוארך מעצרם של החשודים בפרשה הזוכה לכינוי "פרשת 4,000" (אקטואליה)

(צילום: Yonatan Sindel/Flash90)

הקלטות שנחשפו הערב (ראשון) בחדשות עשר, מציגות את הקשר בין ניר חפץ, אחד מאנשי אמונו הקרובים של ראש הממשלה בנימין נתניהו - ובעל השליטה בבזק, איש העסקים שאול אלוביץ'. בהקלטות נשמע חפץ כשהוא מעיד על הקשרים הטובים מול איש העסקים.

על פי הדיווח, השיחה שהוקלטה התקיימה לפני כשנה וחצי בין חפץ ואיש עסקים. "אני לאלוביץ' כל דבר, אם צריך משהו תגיד. זו קרבה הכי גדולה שיש", אמר חפץ בשיחה, ופירט את החברות שהיו אז בשליטת אלוביץ': "פלאפון", "בזק", "יס", "בזק בינלאומי".

בהמשך, השיחה כללה התייחסות של חפץ - באותה עת דובר משפחת נתניהו וראש מערך ההסברה הלאומי - לניסיונות להקים ערוץ טלוויזיה חדש. "נפגשתי בלונדון לפני ארבעה שבועות עם שני אנשי תקשורת הבכירים בעולם. הם חיבקו אותי ונתנו לי אור ירוק. הם בטחו בי. הם יותר חזקים מראשי מדינות. איך אצלי דבר מגיע לעיתון?!".

על פי הדיווח בחדשות עשר, חפץ נשמע טוען בהקלטה כי ידיעה שפורסמה ב"דה מרקר" גרמה להרחקת שני אנשי התקשורת הבכירים מהיוזמה ולחיסול המהלך.

מוקדם יותר הערב הוארך בחמישה ימים מעצרם של בכירים בבזק ושל יועץ התקשורת המקורב לנתניהו בחמישה ימים. גורמים המעורים בתיק החקירה העריכו הערב כי בניגוד לפרשת הצוללות, הפעם צפוי ראש הממשלה להיחקר בפרשה.

בלשכת ראש הממשלה הגיבו הערב לפרסומים האחרונים בפרשת 4000 ואמרו כי "כל ניסיון לטעון שהגב׳ נתניהו פעלה בדרך כלשהי בענייני בזק או התערבה באופן לא תקין בעניין כלשהו הוא שקרי ומגוחך עוד ניסיון שקוף לפגוע בראש הממשלה דרך אמירות שקריות לגבי רעייתו. האמת פשוטה: ראש הממשלה לא פעל למען אלוביץ או בזק, לא עבור סיקור חיובי ולא עבור שום דבר אחר. כפי שטענו לגבי כל הפרשות אחרות, שכעת מתבררות כאוויר חם: לא יהיה כלום כי לא היה כלום" טענו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר