משא השיבה לארץ

הרבי מויז'ניץ: "משפחה זה הכי חשוב, גם אם יש מתיחויות"

קהל רב קיבל בהתרגשות את פניו של האדמו"ר מויז'ניץ ששב לאחר חודשיים היעדרות בעקבות ניתוח שעבר בגבו • במשאו בבית המדרש הודה הרבי לכל מי שהתפלל ודאג ודיבר בשבח המשפחה (בארץ)

ישראל כהן | כיכר השבת |
האדמו"ר ביציאה מבית החולים, בחודש שעבר (באדיבות המצלם)

במרכז חסידי ויז'ניץ לבשו אמש (ראשון) חג. כ"ק האדמו"ר חזר מארצות הברית לאחר חודשיים של היעדרות בעקבות ניתוח שעברו בגבו. קהל רב התכנסו בבית המדרש למעמד קבלת פנים לאדמו"ר.

את משאו הקדיש הרבי לדברי תורה והערכה לקרובי משפחתו שדאגו לשלומו תוך שהוא מציין בפני החסידים את החשיבות של משפחה שניצבת לצד האדם בזמנים הכי קשים ומורכבים.

הרבי דיבר בהתרגשות על כל התקופה שעבר ובתחילת דבריו הודה לאחיו, לאחיותיו וגיסיו כשהוא מפרט כל אחד מהם על הליווי שהם ליוו אותו לאורך כל התקופה

האדמו"ר סיפר על כך שגיסו הרבי מסקווירא הגיע אל בית החולים לילה לפני הניתוח לשאול בשלומו ולהתעניין במצבו יחד עם הרבנית (אחותו. י"כ).

לאחר מכן הזכיר בהתרגשות את אחיו האדמו"ר מויז'ניץ שליווה אותו לשדה התעופה בדרכו לארה"ב לניתוח והתעניין מידי כמה ימים בשלומו.

"משפחה זה הדבר הכי חשוב", עורר הרבי את החסידים. "גם אם לעיתים יש מתיחויות או אי נעימויות בסופו של דבר הם אלו שניצבים לצידך וצריך להעריך זאת".

קבלת הפנים לאדמו"ר ברחובות בני ברק (באדיבות המצלם)

הרבי מויז'ניץ הזכיר את דאגתו של הרבי מבעלזא ושל רעייתו הרבנית (אחותו. י"כ) שהתקשרה אליו מידי יום להתעניין בשלומו כשהיא אומרת תהילים במשך כל היממה.

"גם הרבי מסאטמר והרבנית התעניינו כל העת", יספר האדמו"ר וציין כי "דעו לכם כי שיחה קצרה של כמה דקות יכולה להחיות את הנפש כמו מים קרים על נפש עייפה".

הרבי גם הזכיר את אחייניו שעוסקים בענייני רפואה הרב לייזר וולף הגר, בן האדמו"ר מויז'ניץ ממונסי, שסייע לו למרות העובדה שעסוק במצבו הרפואי של אביו וכן לרב ליפא הגר, נכדו של אחיו האדמו"ר מויז'ניץ, שהשיג את הרופא שעשה את הניתוח ללא צורך להמתין לתור.

כן הודה לגבאים שליוו אותו מתחילת התהליך ושיכנעו אותו לעשות את הניתוח למרות שכל הרופאים הכי טובים בעולם נתנו תחזיות שחורות לחלוטין.

אחר כך הודה לנגידים מאיר דוד טובק וליוסי שטרן, שני החברה שליוו את האדמו"ר לאורך כל התקופה באמריקה וציין כי מאיר דוד טובק שפך מלא כסף ולב כדי שיהיה לו את הכי טוב והכי יפה ונוח כל הזמן ובכל מקום.

וכמובן הודה הרבי לציבור שלא הפסיקו להתפלל ושהוא קיבל דרישות שלום כל הזמן מכל מה שהם עשו למענו.

האדמו"ר הוסיף ואמר כי הציבור לא ייבהל מאיך שהוא נראה כי הרופאים אמרו מלכתחילה שהשיקום יכול לקחת בין חצי שנה לשנה והוא מקווה לאט לאט לחזור לעצמו.

הרבי ציין כי בזמן הקרוב לא יהיה טישים ארוכים אם בכלל ובפורים הוא עדיין לא ידוע מה יהיה אך הביע תקווה שבליל הסדר כבר יהיה הרבה יותר טוב, והוסיף כי לתפילות הוא ככל הנראה ייכנס אך יישב כל התפילה - כולל בשמונה עשרה.

לסיום ביקש האדמו"ר מחסידיו שימשיכו להתפלל שיחזור לכוחותיו במהרה "ואז נראה לקב"ה מה אנחנו יכולים", ציין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר