תיק 4000

הערכה: התפתחות דרמטית ב-48 השעות הקרובות

בתוך 48 צפויה התפתחות דרמטית בתיק 4000, אלוביץ'-בזק. ברשויות האכיפה מעריכים כי לא יהיה מנוס מלהזמין את ראש הממשלה נתניהו לחקירה באזהרה בחשד לשוחד (אקטואליה)

קובי רוזן | כיכר השבת |
אחד החשודים בהארכת מעצר, אתמול (צילום: מוטי קמחי, ynet)

בתוך 48 צפויה התפתחות דרמטית בתיק 4000, אלוביץ'-בזק. כמו כן, ברשויות האכיפה מעריכים כי לא יהיה מנוס מלהזמין את ראש הממשלה בנימין נתניהו לחקירה באזהרה בחשד לקבלת שוחד., כך דווח ב-ynet.

על פי הדיווח, במשטרה וברשות לניירות ערך הכינו הפתעה לנחקרים בתיק 4000, וב-48 שעות הקרובות ייחשפו החשודים לראייה המרכזית.

על פי הדיווח, בידי חוקרי המשטרה יש תמונה מלאה ומפורטת של הסיקור המפרגן שנדרשו אנשי המערכת באתר החדשות "וואלה" לתת לבני משפחת נתניהו. כעת בודקים בשמטרה מה ניתן לאלה שהיטיבו והביאו לסיקור המפרגן.

לדברי גורם במערכת אכיפת החוק: "ביום-יומיים הקרובים יבינו כולם למה נדרשו כל ימי המעצר הללו".

ראש הממשלה נתניהו מסר אמש בתגובה לפרסומים: "זו עוד חקירת סרק בלחץ התקשורת. מסע הציד התקשורתי נמשך במלא עוזו. כל ההחלטות שנתקבלו בעניין בזק היו בהתאם להמלצות של ועדות מקצועיות ושל גורמים מקצועיים. אחרי שיצא האוויר מ-1000 ו-2000 ואחרי שמתברר שאין בכלל אוויר ב-3000, התקשורת יצרה לחץ כביר לייצר בלון חדש - 4000. גם ממנו יצא כל האוויר.

"משרד המשפטים הבהיר בדו"ח מבקר המדינה ביחס לבזק: 'ראש הממשלה לא קיבל החלטות שנויות במחלוקת... לא הייתה החלטה שהיטיבה עם בזק באופן ספציפי שניתן היה להצביע עליה כהחלטה שעשויה להיות שנויה במחלוקת, וככזו שעשויה להיות נעוצה בפגם של ניגוד עניינים'. לכן מדובר בבועה מלאכותית שגם היא תתפוצץ".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר