אסון המנוף

הבעל נחשף בתקשורת למותה של אשתו

נטע רוטמן, נכה מלידה ופעילה חברתית למען הנכים בישראל, היא האישה שמצאה את מותה המחריד בתוך רכבה מקריסת מנוף עליו אמש בכפר סבא. בעלה שמע על כך מדיווח תקשורתי (בארץ)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
הכתבה פורסמה ב-ד' באדר תשע"ח | 19.02.18
ההרוגה (צילום משפחתי / ynet)

הטרגדיה בכפר סבא: אתמול (ראשון), בקריסת עגורן המנוף ליד אתר בנייה על רכב סמוך, נהרגה נטע רוטמן, בת 52 מתל אביב.

ההרוגה היתה מוכרת כפעילה חברתית למען הנגשת מקומות ציבוריים לציבור הנכים בישראל, בהיותה בעצמה נכה מלידה שהתניידה בקלנועית חשמלית.

המשטרה פתחה מיד בחקירת נסיבות התאונה ועיכבה לחקירה את מפעיל המנוף, אחראי הבטיחות והמנהל האחראי באתר של חברת 'שובל הנדסה', והבוקר מתברר כי בכיסו של המפעיל נמצאו סמים, ובבית משפט השלום בפתח תקווה הוארך מעצרו ביומיים.

אלון מאורי, בעלה של נטע, דיבר איתה בטלפון דקות ספורות לפני האסון, וכך הוא תיאר ל'וואלה! NEWS': "היא מאוד התרגשה לפני הנסיעה הצפויה שלה לווינה, לדיון באו"ם על נושא הנגישות של בעלי המוגבלויות, שכל כך היה חשוב לה. היא הייתה בדיוק בדרכה החוצה ממשרדי 'נגישות ישראל' בכפר סבא, לאחר שהתארגנה לקראת הנסיעה שאליה הייתה אמורה לטוס היום ושוחחנו".

זירת קריסת המנוף בכפר סבא (צילום: יאיר שגיא, רענן בן צור ועמית הובר - ynet)

דקות בודדות לאחר השיחה צלצלו אליו מחברת 'איתוראן' להגיד שיש בעיה עם הרכב, ולדבריו הוא מיד פתח את כלי התקשורת ומהם הבין מהר מאוד שהאישה שנהרגה בתאונה האכזרית היא נטע רעייתו, זאת לאחר שזיהה את רכבה המצולם.

(צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר