"הגיבורה מתבצרת"

פרה שברחה משחיטה משגעת את הפולנים

שוב ושוב מנסים הפולנים ללכוד פרה אחת עקשנית כדי להובילה לשחיטה, אך זו משטה בהם: נמלטה, שחתה בנהר והתנחלה באי. אך הפולנים ה"רחמנים" לא מניחים לה (מעניין)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: .shutterstock)

כשעובדי משחטה גדולה בפולין הגיעו לאחרונה לחווה כדי להוביל לשחיטה פרות שהיו בה, הצליחה אחת מהן לחמוק מגורלה - במסע שמסעיר את דמיונה של התקשורת הפולנית.

לפי דיווח בתכנית אקטואליה פופולרית במדינה, העובדים ניסו להעלות את הפרה למשאית, אך היא החלה לברוח. במהלך מנוסתה, דהרה הפרה לעבר גדר ברזל, ועובד שניסה לעצור אותה שבר את ידו ונחבל בצלעותיו.

ב"סקיי ניוז" אף דווח, כי עובדי המשחטה החליטו לא לאמץ את ההמלצה לירות לעבר הפרה חץ הרדמה כדי להשתלט עליה.

הפרה שעטה לעבר אגם ניאסה הסמוך לגבול פולין-צ'כיה, שחתה לאי - והתנחלה בו. גם הבעלים של החווה, לוקאש, שניסה במשך שבוע להשיב לרשותו את הפרה הסוררת, התייאש בסופו של דבר לעשות זאת בכוחות עצמו, והזעיק כבאים שיעזרו לו במשימה.

לדברי סגן מפקד אגף הכיבוי במקום, פאבל גוטובסקי, אנשיו הם לא יכלו להתקרב לפרה מאחר והיא התנהגה כלפיהם בתוקפנות וכשהם הגיעו בסירה לאי, היא נכנסה לנהר ושחתה 50 מטרים לחצי אי אחר.

כעת בעלי החווה מעוניינים למכור את הפרה שעדיין מתבצרת באי, ופוליטיקאי בשם פאבל קוקיץ שהתערב במקרה שמסקרן את הפולנים, מציע להציל את "הפרה הגיבורה" ממוות בטוח.

לדבריו, "אם כל האזרחים יראו נחישות כמו זאת שגילתה הפרה, פולין תהיה מדינה משגשגת הרבה יותר. אני לא צמחוני, אבל יש ערך לאומץ הלב ולרצון להיאבק למען חייה של הפרה. לכן החלטתי לעשות הכול כדי להעביר אותה למקום מבטחים, להבטיח שהיא תטופל ותמות מוות טבעי".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר