אחרי האיום במינכן

איראן: "נשטח את תל אביב; גם נתניהו לא יצליח לברוח"

בכיר איראני עונה היום לאיומו הראשוני של ראש הממשלה לתקוף ישירות את מדינתו, ומשמיע צרור איומים בוטים משלו תוך זלזול מופגן בנתניהו ותוכן נאומו בוועידת מינכן (העולם הערבי)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
מוחסן רזאי (צילום: Darfesh Kowayani, wikimedia)

בעקבות נאום ראש הממשלה בנימין נתניהו במינכן, במהלכו הצהיר לראשונה כי ישראל עשויה לתקוף גם את איראן עצמה, תוך שהוא מציג חלק מהמל"ט האיראני שיורט בידי צה"ל, משמיע הבוקר (שלישי) אחד מהבכירים בטהרן איום משלו.

מוחסן רזאי, מזכיר 'המועצה האיראנית לאבטחת אינטרס המשטר' ומפקד משמרות המהפכה לשעבר, אמר לסוכנות הידיעות האיראנית הרשמית 'פארס': "לגבי המלים הלא נבונות של נתניהו, אני צריך לומר שאם הישראלים ינקטו בכל מהלך מבצעי, ואם נותקף - נשטח את תל אביב, היא תושמד. גם לנתניהו לא תהיה הזדמנות לברוח".

"דברי נתניהו במינכן היו שייכים לעולם התאטרון ומהווים חלק ממשחק ילדותי. המנהיגים האמריקאים והישראלים לא מכירים את איראן ואינם מבינים את עוצמת כוח ההתנגדות, ולכן הם ממשיכים להפסיד".

נאום האיום של נתניהו (צילום: עומר מירון וניר שרף, לע״מ)

כזכור, ראש הממשלה נתניהו אמר לפני כשלושה ימים ב'וועידת מינכן לביטחון' כי "איראן מנסה לחצות את הקווים האדומים. בשבוע שעבר האומץ שלהם הגיע לגבהים חדשים, הם שלחו מל"ט לתוך ישראל, כשהמל"ט היה בישראל הפלנו אותו. ישראל לא תאפשר לאיראן להקים כוח בגבול שלנו. אנחנו נתקוף לא רק מול השליחים של איראן. אם נצטרך, נתקוף גם את איראן עצמה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר