השתיל שבב של "רב-קו" בכף היד, ותובע את הרשויות

הם בחיים לא שוכחים את הרב קו בבית ולא כי יש להם זיכרון חזק, אלא כי הם השתילו אותו בגוף. רוצים גם? באוסטרליה זה מעט מסובך (דיגיטל)

(צילום: שאטרסטוק)

בשנים האחרונות, לצד ההתקדמות הטכנולוגית מתפשטת לה התופעה הטכנולוגית ההזויה של אנשים שעורכים שינויים בגופם ומוסיפים לו פיצ'רים טכנולוגיים שונים ולעיתים אף עורכים לעצמם את ה-DNA. הגורמים לצעדים ההזויים הללו מגוונים, כשחלקם עושים זאת בכדי לנכס לעצמם יכולות חדשות, כמו טלפתיה או עוצמה פיזית; וחלקם מבקשים להילחם במחלות, או פשוט לבחון את גבולות הגוף והיכולת האנושית לבצע בו מניפולציות.

באוסטרליה התופעה הזאת הגיע כבר לבית המשפט לאחר שאדם ששמו מיאו-לודו דיסקו גאמה מיאו-מיאו מיאו-מיאו,(...) מדיסני התפרסם לאחר שהשתיל בגופו שבב ששומר מסמכים חשובים, וכן התמודד בסוף השנה שעברה מטעם "מפלגת המדע" על תפקיד בפרלמנט המקומי, אך ללא הצלחה. נמצא כעת במאבק מול רשויות התחבורה הציבורית של מדינת ניו סאות' וויילס, לאחר שגזר את כרטיס Opal Card (רב - קו למניינם), והשתיל בכף ידו השמאלית את השבב המפעיל אותו.

הסיבה של מיאו-מיאו לעשות את הצעד הזה היתה שעל ידי כך התאפשר לו לעבור בנקודות הביקורת של הרכבת, המעבורות ושאר אמצעי התחבורה המקומיים באמצעות הושטת כף ידו לעבר השערים האלקטרוניים מבלי להזדקק לארנק, וכך במידה ויגנבו לו את הארנק, עדיין הוא יוכל לשוב לביתו. לדבריו השיטה עובדת, ולא עובדת מאחר ולעיתים הוא נדרש להעביר את היד שוב ושוב מול הגלאים, וסיפר כי בעבר ספג קנס של 200 דולר בגין נסיעה ברכבת בלי כרטיס, שעליו הגיש ערעור.

ההסתבכות של מיאו הגיעה לאחר שהרשויות בניו סאות' וויילס הגדירו את המעשה שלו כהשחתה. והחליטו כבר לפני כשנה, מיד לאחר שהשתיל את הכרטיס בכף ידו והדבר התפרסם, לנטרל מרחוק את הפיתוח. אך החלטתם נתקלה במכשול מאחר והכרטיס לא היה רשום על שמו של מיאו-מיאו - שניצל מחסימה.

אלא שהחודש חזר מיאו-מיאו מכנס בארצות הברית שעסק ברגולציה סביב הסייבורגים, וגילה כי הרשויות הצליחו לשים עליו את ידם ולבטל את הכרטיס המושתל.

"זה מקרה של חוק בהתהוות, וכיף להיות במרכז הדיון הזה", אמר מיאו מיאו, "זה תרחיש כל כך יוצא דופן שעורכי דין מעולם לא נתקלו בו בעבר" והוסיף כי כעת מועדות פניו לבית המשפט שיכריע בעניין.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר