קניות בקניון TLV: גם הקטנטנים נהנים

כולן כבר יודעות שקניון האופנה TLV, הוא הבשורה החדשה של עולם האופנה הישראלי ומוקד משיכה גדול גם עבור לקוחות מהציבור החרדי. כעת, גם אמהות שרוצות ליהנות משעות אופנתיות, יכולות ליהנות ממתחמי פעילות לילדים ופעוטות (צרכנות, שיווקי)

גינדי בייבי. (צילום: יחצ)

הקניון שנהנה משילוב בין מיקום אסטרטגי ומגוון עשיר של חנויות בשלל תחומי הסטייל והאופנה, מציע גם עולם קסום של חוויות ואטרקציות לילדים. בתחם המשחקיה של הקניון, הילדים יכולים ליהנות מחדר כדורגל, חדר בלונים, מתנפחים, בריכת כדורים ומתחם עם מגוון פעילויות לילדים.

הקניון תפס את מקומו כתחליף מושלם למתחמי הקניות הרבים באיזור. תחת קורת הגג של קניון האופנה TLV, שוכנים מותגי אופנה חדשים וחנויות דגל שטרם נראו בארץ. אך כעת, כשניתן להגיע למקום גם עם ילדים, להרוויח שעת שקט ופעילות לילדים עם חוויה אופנתית לעצמך, כל אמא תמצא את מקומה ואת הפריטים הטרנדיים עבורה.

בנוסף, מידי יום ראשון ורביעי מתקיימים בקניון מפגשי הורים וקטנטנים, ללא תשלום. המפגשים כוללים הרצאות ופעילויות לקטנטנים בנושאים מגוונים בנושא התפתחות תינוקות, שינה, ערסול, שכיבה על הבטן והרגעה, ועוד, בהנחיה של קרן יפה, בעלת ניסיון וידע רב בתחום.

המשחקייה והפעלטון ממוקמים בקומת הקרקע של הקניון, ובסמוך לפעלטון נמצא מתחם מיוחד בו מתקיימים המפגשים. מתחם המפגשים, מציע אווירה מרגיעה, בשילוב מזרנים ופופים, הכל כדי להעניק לאמא הסטייליסטית חוויה מושלמת.

לצד מיקומו של הקניון על נתיב תחבורה ראשי המוביל בקלות מהריכוזים החרדים באיזור, הקניון מספק אפשרות חניה חינם למשך 3 שעות ראשונות, כך שהלקוחות נהנים משעות רבות של שוטטות וקניה רגועה בקניון ללא חשש לעלויות החניה היקרות בתל אביב ומתחמי הקניות בסביבה.

במתחם הקניון ניתן למצוא בתי קפה ומזון מהדרין, וכן חדרי הנקה נגישים, חניה מיוחדת עם עגלות בסמוך לכניסה לקניון מהחניון.

קניון TLV Fashion mall , חשמונאים 96 תל אביב, חניה חינם ל3 שעות ראשונות

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר