תאומות טעימות

כנראה עוגת יום ההולדת הכי מטורפת שראיתם

השילוב של אמא לתאומות מתוקות שמכורה ליצירות מבצק הביאה לתוצאה הכי מדליקה שיש. והיא לא הסתפקה בעוגה אחת. מה חוץ מזה? רכב, בירה וחיות שונות(מעניין)

(צילום: מתוך פייסבוק)

לארה מייסון, חובבת אפיה מושבעת, ידעה כי את יום ההולדת הראשון של התאומות שלה היא תחגוג עם נוכחות גדולה של התחביב המתוק שלה - יצירות מבצק.

האם רצתה לתעד ב"קייק סמאש" (טרנד בו מצלמים את חתן היומולדת אוכל והורס את העוגה היפהפיה לשעבר), אך אהבתה לבצק המסוכר לא נתנה לה להישאר עם שאריות של מה שהיה פעם עוגה מושלמת, אז היא יצרה ארבע עוגות זהות, לאכילה והריסה, ושתיים נוספות אליהן אסרה להתקרב. את העוגות המיוחדות ייצרה מייסון בדמותן של בנותיה ובגודלן הטבעי.

מייסון סיפרה כי כדי להשלים את הפרויקט המתוק הזה עבור בנותיה היא נזקקה לכמויות של בצק סוכר, קמח וביצים ול-100 שעות עבודה. לדבריה, התוצאה המדהימה הצדיקה את המאמץ המרובה.

ביום האירוע הלבישה מייסון את לילי ולילה התאומות בנות השנה בבגדים תואמים, שזהים גם לבגדים אותם הלבישה לתאומות הסוכר.

המשפחה שזכתה לפרסום נרחב בעקבות תמונות האירוע שחרכו את הרשת מתגוררת בבריטניה, והאם שזכתה למאות אלפי מחמאות מגולשים רבים מרחבי העולם סיפרה כי למחייתה היא עוסקת במוקד שירות לקוחות, ורק כשמתפנה לה זמן היא מכינה עוגות מפוסלות מיוחדות. את התחביב הזה היא עושה במטבח הביתי שלה, אלא שבעקבות תשומת הלב שמביאות עליה התמונות האחרונות, יש סיכוי סביר שהתחביב יהפוך למקצוע.

מתוך פייסבוק

בראיון שהעניקה לכלי תקשורת בממלכה סיפרה כי "כבר שבועות שכולם שואלים אותי איזו עוגה מטורפת אכין ליום ההולדת של הבנות, הייתי תחת לחץ אמיתי, והחלטתי שהכי כיפי וזכיר יהיה פשוט ליצור עוגות בדמותן, בגודל האמיתי שלהן." סיפרה מייסון בהתרגשות, ועברה לדווח על הכמויות לטובת אלו שחושבים לחקות אותה, על פי דבריה כ 44 ביצים היו מעורבות באפייה, 5 ק"ג של שוקולד, 4 ק"ג חמאה וכמעט 3 ק"ג קמח. האם המרוצה סיפרה כי לצד המחמאות היא זוכה ללא מעט ביקורות מאחר ורבים ברשת טוענים כי מדובר במעשה מוזר "אני מבינה את אלה שחושבים שזה קצת מלחיץ, אבל אנחנו אנשים שלוקחים את החיים בקלות, לא רציניים מדי, ובעינינו זה נחמד."

לאחר ההצלחה המסחררת פתחה מייסון עמוד מיוחד בפייסבוק אליו היא מעלה תמונות של היצירות המוגזמות שלה מהעבר ומההווה, וההזמנות מגיעות בהמוניהן. אפשר לראות שם גם עבודות עבר, כולל את קפטן ג׳ק ספארו משודדי הקאריביים ועוגת הנסיך ג׳ורג׳ הצעיר, בנם של ויליאם וקייט. מייסון יצרה גם את עוגת החתונה שלה ושל בעלה ופיסלה, כמובן, את דמויותיהם, ולבעלה הכינה עוגה שהיא חיקוי בגודל מלא של הרכב שלו. ופעם אחרת הכינה לא עוגה בדמות המשקה האהוב עליו. אך הפיסול האחרון, של הבנות, הוא הקרוב ביותר ללבה. "זה כנראה כי אלה הילדות המהממות שלי, אף עוגה אחרת לא תוכל להשתוות להן" חתמה מייסון בסיפוק
לא יאומן
העוגה שהכינה לבעלה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר