מה התחדש?

ארבעה ימים להשקה: הגלקסי 9 דלף לרשת

ההשקה בברצלונה תתרחש אמנם רק ביום ראשון הקרוב, אולם גם הפעם, המפרט והעיצוב של המכשיר דלפו לרשת. אז מה התחדש בגלקסי S9? (דיגיטל)

(צילום: מתוך טוויטר)

ענקית הטכנולוגיה סמסונג התכוננה בזהירות ובסודיות ליום ראשון הקרוב, אז אמור להיות מוצג לראשונה מכשיר הדגל של החברה, הגלקסי S9, בברצלונה, אך ההפתעה התנפצה גם הפעם, לאחר דליפה ענקית שהתפרסמה באתר הגרמני "WinFuture", ובה לכאורה נחשפו כל הפרטים על המכשיר החדש של הענקית הקוריאנית. ההדלפה - ככל הנראה באשמת חנות הולנדית שלא ידעה לשמור על המידע בסוד.

על פי מה האתר הגרמני, המכשירים החדשים של החברה יהיו דומים מאוד לקודמים כשגם להם יהיו מסכים קמורים בצדדים בגודל 5.8 אינצ' בגלקסי S9, ו-6.2 אינצ' בגלקסי S9 פלוס - שניהם ברזולוציית 2K. חיישן טביעות האצבע מצד המצלמה הועבר אל תחתיתה.

המצלמה עצמה מצוידת בחיישן 12 מגה-פיקסל בעל מנגנון מפתח צמצם מתחלף בין f/1.5 לצילום בזווית רחבה מאוד באור יום לבין f/2.4 לצילום מיטבי בלילה. בגלקסי S9 פלוס בלבד נוסף חיישן שני של 12 מגה-פיקסל. האתר דיווח כי המצלמה תתמוך בצילום הילוך סופר-איטי במהירות 960 פריימים לשנייה - בדיוק כמו המכשיר החדש של המתחרה סוני.

כך יראה גלקסי 9?

עוד עולה מההדלפה כי במכשירים החדשים יהיו גם רמקולים סטריאופוניים של AKG - מותג בת של חברת הרמן-קרדון, מקבוצת הרמן אותה רכשה סמסונג לפני כשנה תמורת כ-8 מיליארד דולר. הסוללות יהיו בקיבולת 3,000 ו-3,500 מיליאמפר / שעה והמכשירים יוצעו בצבעים סגול לילך, לצד כחול צדפה ושחור לילה.

במקביל, חשף "המדליף הסדרתי" אוון בלאס סדרת תמונות חדשות של המכשירים בטוויטר. יצויין עם זאת, כי מאחר ועד כה המכשירים לא הושקו באופן רשמי, לא ניתן לדעת אם המפרט ועיצובם אכן תואם להדלפות. מה סמסונג כן הסכימה לשחרר עד כה לציבור? הם יגיעו עם גרסה חדשה ושקטה לצלצול המוכר של החברה, שעיבד המוזיקאי האיסלנדי פטור יונסון. האזינו:

הצלצול המוכר של החברה

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר